Knowledge Base poskytuje možnosť vytvárať články. Články majú obsahovať informácie o produktoch pre zákazníkov alebo pomôcť používateľom CRM zlepšiť ich produktivitu.
Pre sprístupnenie článku na portáli je potrebné nastaviť jeho stav na ‘Publikované’ a vybrať portál v poli Portály . Uistite sa, že rola portálu umožňuje prístup k znalostnej báze a že je na portál pridaná karta navigačnej ponuky.
Ak zadáte Dátum vypršania platnosti , bude článok k tomuto dátumu na portáli automaticky skrytý.
Je možné určiť jazyk článku. Článok sa zobrazí iba používateľom portálu, ktorí majú nastavený tento jazyk.
Poradie, v ktorom sú články uvedené, je možné upraviť akciami v rozbaľovacej ponuke konkrétneho článku.
Články znalostnej bázy je možné prepojiť so záznamami prípadu, čo poskytuje rýchly prístup k informáciám zo záznamu prípadu.
Kategória
Kategórie umožňujú zoskupovať články. Jedna kategória môže obsahovať viac podkategórií. Každý článok môže súvisieť s jednou alebo viacerými kategóriami.
Kategória znalostnej bázy je samostatný typ entity, preto je možné prístup riadiť rolami ACL.