CRM pre poisťovne

Budovanie pevných vzťahov so zákazníkmi a starostlivá práca s ich dátami sa vďaka nášmu CRM pre poisťovne stanú razom o niečo ľahšie.

Využívajte údaje o svojich klientoch efektívnejšie. Predvídajte a vychádzajte v ústrety ich potrebám. Personalizujte svoju komunikáciu s nimi.

Ověřeno našimi 200+ uživateli

Poznáte svojich klientov dobre? S CRM pre poisťovne určite áno

Základom úspechu v poisťovníctve – a nielen v ňom – ​​je získanie zákazníckej dôvery. Zákazník by pre vás nemal byť len ďalšou anonymnou položkou v databáze klientov. A vaša spoločnosť by pre neho nemala byť iba poskytovateľom služby a menom na zmluve, ktorú pri najbližšej príležitosti vymení za inú. 

Náš CRM systém vám pomôže takejto situácii predísť. Spoznajte svojich klientov lepšie a ponúknite im zodpovedajúce služby vďaka funkciám, ako sú…

database-connect

Centrálna databáza

Mať všetky dáta a informácie o Vašich klientoch ľahko prístupné na jednom mieste ušetrí skutočne veľa námahy. Každý z vašich zákazníkov má v databáze svoj profil, kde sa môžete nielen zoznámiť s jeho osobnými údajmi, ale zároveň ich môžete meniť či dopĺňať. Rodinné vzťahy, záujmy, história zmlúv a komunikácie, bonita a mnoho ďalšieho - to všetko vám umožní v pravom slova zmysle poskytovať služby na mieru.

Prehľadná klasifikácia zákazníkov

Rozdeľte svojich klientov do rôznych skupín a segmentov podľa vami určených kritérií zákazníkov.

Automatizované oznámenia a ponuky

Pred vypršaním platnosti danej zmluvy môže systém automaticky klientom rozoslať príslušné oznámenia, prípadne rovno ponúknuť nový produkt. Udržte si doterajších zákazníkov a nenechajte si ujsť žiadnu novú obchodnú príležitosť.

Analytika

AutoCRM je vhodný nielen na zhromažďovanie dát, ale vďaka pokročilým analytickým funkciám vám pomôže aj s ich analýzou a vyhodnocovaním. Výsledky takýchto analýz vám potom predložia v prehľadných automatizovaných reportoch.

Zefektívnenie práce vašich zamestnancov

AutoCRM je vhodný nielen na zlepšenie vzťahov so zákazníkmi vašej spoločnosti, ale pomôže zlepšiť aj procesy vo vnútri nej. Automatizácia rutinných činností, lepšie plánovanie a synchronizácia úloh, zlepšenie komunikácie medzi jednotlivými oddeleniami, monitorovanie predajov a mnoho ďalšieho sa stane s obstaraním nášho systému oveľa ľahším.

Nahrávanie hovorov a prepis hovoru do dokumentu

Samozrejmosťou je aj nahrávanie hovorov a to nielen z pevnej linky, ale aj z mobilného telefónu. Ako ďalšou možnosťou je aj prepis rozhovoru do dokumentu pomocou AI.

Modulárny CRM softvér pre poisťovacie spoločnosti

AutoCRM môže ponúknuť desiatky základných funkcií, ktoré môžu zásadným spôsobom vylepšiť fungovanie vašej spoločnosti.

Nástroje pre automatizácie predajov, kalendáre, e-mailing, projektové riadenie, integrovaný chatovací nástroj, call centrum či funkcie pre vylepšenie zákazníckej podpory a marketingovú automatizáciu a ďalšie vymoženosti – to všetko budete môcť využiť súčasne s obstaraním tohto softvéru.

Pozrite sa tu podrobnejšie na funkcie, ktoré AutoCRM ponúka.

Náš CRM je Opensource softvérom, ktorý si môžete prispôsobiť vlastným potrebám. Zdrojové kódy sa s obstaraním stávajú vašim majetkom, CRM si tak môžete ďalej upravovať a rozvíjať tak, ako je treba.

Hodnotenie užívateľov AutoCRM

Ak nie ste úplne presvedčení o výhodách tohto CRM pre vašu poisťovňu, radi vás necháme vyskúšať jeho demoverziu zadarmo.

Sami uvidíte, či je AutoCRM to, čo hľadáte.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.