CRM pre realitné kancelárie
Čo môže naša CRM pre realitné kancelárie ponúknuť?
Reagujte bleskovo
Systém vás okamžite upozorní na najnovšie dopyty, zanechané kontakty, blížiace sa vypršanie zmlúv a ďalšie dôležité udalosti. Nenechajte vychladnúť potenciálne leady a reagujte okamžite na každú zmenu situácie.
Majte všetky dáta na jednom mieste
Centrálna databáza s profilmi každého z vašich zákazníkov, históriou komunikácie aj všetkými údajmi o konkrétnych nehnuteľnostiach vám umožňuje okamžitý prístup ku všetkým dátam, ktoré potrebujete.
Segmentujte (nielen) svojich klientov
AutoCRM vám umožní segmentáciu vašich kontaktov podľa fázy predajného lievika a pomôže vám identifikovať tie najlepšie príležitosti. Podobne môžete triediť aj nehnuteľnosti, aby ste mohli perfektne spojiť dopyt klienta s vhodným typom nehnuteľnosti.
Plánujte lepšie
Organizujte svoje schôdzky, prehliadky nehnuteľností, telefonáty a ďalšie úlohy a vždy sa nechajte včas upozorniť na blížiace sa termíny vďaka systému, ktorý si všetko pamätá za vás.
Merajte a analyzujte
Meranie aktivity a produktivity zamestnancov, vyhodnocovanie úspešnosti a neúspešnosti jednotlivých činností, analýza dát – to všetko bude s AutoCRM hračka.
Buďte v obraze
Údaje o vašich zákazníkoch, uskutočnených obchodoch, úspešnosti maklérov a mnohom ďalšom podľa vášho zadania dokáže systém poskladať a automaticky vygenerovať do prehľadných reportov.
CRM na mieru, podľa potrieb
AutoCRM je modulárny systém s desiatkami funkcií uplatniteľných naprieč najrôznejšími odbormi. Pozrite si hlavné funkcie, ktoré systém ponúka, a zoznámte sa s každou z nich podrobnejšie.
Počítame samozrejme s tým, že nie všetky funkcie budete nutne v rámci vašej činnosti potrebovať. Obstaranie CRM pre realitnú kanceláriu predpokladá individuálne riešenie, v rámci ktorého sa najskôr dohodneme na moduloch, ktoré si prajete vo svojom novom systéme mať. Následne potom zaistíme ich implementáciu k vašej úplnej spokojnosti.
Ak si prajete migrovať dáta z vášho súčasného systému či databázy, prípadne integrovať AutoCRM s niektorou z ďalších aplikácií, ktoré využívate, radi vám poskytneme patričnú asistenciu!
S obstaraním systému sa tento stáva vašim majetkom vrátane kódov; môžete si ho teda aj do budúcna prispôsobovať vašim aktuálnym požiadavkám.
Prajete si realitný CRM na cloude či vlastnom serveri?
Klienti si u nás môžu vyberať medzi jednorazovým obstaraním celého systému a jeho implementáciou na vlastných serveroch.
Okrem toho ponúkame variant cloud hostingu za mesačné poplatky. Nemusíte tak riešiť technické náležitosti, starať sa o inštaláciu a prevádzku servera – všetky funkcie systému sú vám okamžite a neustále k dispozícii.
Pomôžeme Vám s výberom funkcií
Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.
Zadarmo
- Neobmedzeně používateľov
- 3 GB voľného miesta
- CRM systém
- Kalendár
- Obchod
- Call centrum
- Fakturačný systém
- Pripojenie k Ares
- Faktúry
- Produkty
- Užívatelia
Po vyplnení údajov dostanete e-mailom prihlasovacie údaje.
od 20€*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Jedna platená služba z BASIC podľa výberu
85 €*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Projektové riadenie
- Chat (klon Slacku)
- Pokročilý obchod
- Systém správy dokumentov
- Newsletter systém
- Preberacie protokoly
- 2 hodiny školenia
- Pripojenie k Živé firmy
- Import a export
- Šablóny PDF
- Šablóny e-mailov
340 €*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Riadenie skladov
- Príjemky a výkupky
- Stav skladu
Prípadne môžeme vytvoriť výrobný systém na mieru
Na mieru
Cena závisí od požiadaviek, pre predstavu o cenách si pozrite naše prípadové štúdie.
* Ceny sú uvedené bez DPH
Každý variant je možné upraviť na prianie.