CRM pre realitné kancelárie







Čo môže naša CRM pre realitné kancelárie ponúknuť?
Reagujte bleskovo
Systém vás okamžite upozorní na najnovšie dopyty, zanechané kontakty, blížiace sa vypršanie zmlúv a ďalšie dôležité udalosti. Nenechajte vychladnúť potenciálne leady a reagujte okamžite na každú zmenu situácie.
Majte všetky dáta na jednom mieste
Centrálna databáza s profilmi každého z vašich zákazníkov, históriou komunikácie aj všetkými údajmi o konkrétnych nehnuteľnostiach vám umožňuje okamžitý prístup ku všetkým dátam, ktoré potrebujete.
Segmentujte (nielen) svojich klientov
AutoCRM vám umožní segmentáciu vašich kontaktov podľa fázy predajného lievika a pomôže vám identifikovať tie najlepšie príležitosti. Podobne môžete triediť aj nehnuteľnosti, aby ste mohli perfektne spojiť dopyt klienta s vhodným typom nehnuteľnosti.
Plánujte lepšie
Organizujte svoje schôdzky, prehliadky nehnuteľností, telefonáty a ďalšie úlohy a vždy sa nechajte včas upozorniť na blížiace sa termíny vďaka systému, ktorý si všetko pamätá za vás.
Merajte a analyzujte
Meranie aktivity a produktivity zamestnancov, vyhodnocovanie úspešnosti a neúspešnosti jednotlivých činností, analýza dát – to všetko bude s AutoCRM hračka.
Buďte v obraze
Údaje o vašich zákazníkoch, uskutočnených obchodoch, úspešnosti maklérov a mnohom ďalšom podľa vášho zadania dokáže systém poskladať a automaticky vygenerovať do prehľadných reportov.
CRM na mieru, podľa potrieb
AutoCRM je modulárny systém s desiatkami funkcií uplatniteľných naprieč najrôznejšími odbormi. Pozrite si hlavné funkcie, ktoré systém ponúka, a zoznámte sa s každou z nich podrobnejšie.
Počítame samozrejme s tým, že nie všetky funkcie budete nutne v rámci vašej činnosti potrebovať. Obstaranie CRM pre realitnú kanceláriu predpokladá individuálne riešenie, v rámci ktorého sa najskôr dohodneme na moduloch, ktoré si prajete vo svojom novom systéme mať. Následne potom zaistíme ich implementáciu k vašej úplnej spokojnosti.
Ak si prajete migrovať dáta z vášho súčasného systému či databázy, prípadne integrovať AutoCRM s niektorou z ďalších aplikácií, ktoré využívate, radi vám poskytneme patričnú asistenciu!
S obstaraním systému sa tento stáva vašim majetkom vrátane kódov; môžete si ho teda aj do budúcna prispôsobovať vašim aktuálnym požiadavkám.

Prajete si realitný CRM na cloude či vlastnom serveri?
Klienti si u nás môžu vyberať medzi jednorazovým obstaraním celého systému a jeho implementáciou na vlastných serveroch.
Okrem toho ponúkame variant cloud hostingu za mesačné poplatky. Nemusíte tak riešiť technické náležitosti, starať sa o inštaláciu a prevádzku servera – všetky funkcie systému sú vám okamžite a neustále k dispozícii.

Cenník oboch riešení je nasledujúci:
Ste stredná, veľká spoločnosť, korporácia alebo verejný sektor?
Cena za Low-Code AutoERP sa vždy určuje individuálne.
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
- CRM systém - kompletný systém zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- Dokument systém
- Skladový systém
- Fakturačný systém
- Newsletter systém
- Softvér na riadenie projektov
- Softvér pre pracovné postupy, automatizácia
- Ponukový a fakturačný systém
- Systém hlásení
- Provízny systém (možnosť systému MLM)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- Správa údajov o produktoch
- A oveľa viac, pretože je to modelár
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.