CRM pre neziskovky
CRM systémy sú bežne využívané na podporu predajov a generáciu zisku. Naše špeciálne prispôsobené CRM pre neziskovky a zapísané spolky však výborne poslúžia práve ich potrebám.
Presvedčte sa sami, že nie je na zahodenie.







Prečo vôbec kupovať CRM pre neziskovky?
Hlavným cieľom CRM systémov všeobecne je zefektívnenie práce a posilnenie vzťahov nielen so zákazníkmi, ale aj s obchodnými partnermi, sponzormi, darcami, podporovateľmi av neposlednom rade aj s vlastnými zamestnancami.
Zo skvalitnenia takýchto vzťahov potom bude určite ťažiť každá organizácia, či už je jej primárnym cieľom zisk alebo nie.
Ak chcete
- Systém, kde sú prehľadne uložené, roztriedené a aktualizované dáta o všetkých osobách, s ktorými vaša organizácia či spolok prichádza do styku
- Systém, ktorý vám umožní spôsob komunikácie ušiť naozaj na mieru
- Systém, s ktorým môžete automatizovať rutinné úlohy a sústrediť sa na to, na čom skutočne záleží
- Systém, ktorý vám ponúkne iba tie funkcie, ktoré skutočne potrebujete. Avšak bude možné ho podľa ľubovôle rozšíriť o ďalšie funkcie

Čo vám naše CRM pre neziskovky a spolky prinesie
Centrálnu databázu
Údaje o jednotlivcoch aj organizáciách máte v jedinej databáze, kde nemusíte nič zložito vyhľadávať. Stačí pár kliknutí a všetky informácie, ktoré potrebujete, sa objavia pred vami.
Efektívnejšiu prácu so sponzormi
Segmentácia do skupín podľa zadaných kritérií a personalizovaná komunikácia založená na dátach. AutoCRM vám pomôže s náborom nových aj udržaním záujmu existujúcich sponzorov a darcov.
Vylepšený marketing
Jednoduchšie vedenie e-mailových kampaní, hromadnej korešpondencie aj ďalších marketingových aktivít pomôže dostať vaše meno do povedomia.
Praktickú analytiku
Dobré CRM dáta nielen zbiera, ale dokáže ich aj vyhodnocovať, dávať do súvislostí a vytvárať z nich reporty, ktoré napovedia, aká je doterajšia úspešnosť vašich snáh i kam sa oplatí napriať vašu činnosť nabudúce.
Jednoduchšie vedenie projektov a zbierok
Plánovanie, organizácia, riadenie, koordinácia a komunikácia naprieč celým konkrétnym projektom, charitatívnymi akciami či zbierkami budú, vďaka desiatkam funkcií, ktoré tento program ponúka, hračkou.
Integráciu s ďalšími programami
Pokiaľ už ste zvyknutí pracovať s niektorými programami, napríklad pre vedenie zbierok, účtovníctvo, komunikáciu a podobne, v rámci riešenia na mieru môžeme zaistiť ich prepojenie s vašim novým CRM.
CRM na mieru vašej organizácii
Malý spolok a veľká neziskovka mávajú často diametrálne odlišné „vízie a misie“; snahy aplikovať jedno unifikované riešenie na ich individuálne potreby sa míňa účinkom. Nášmu systému sa však nemusíte prispôsobovať. My ho prispôsobíme vám!
Systém AutoCRM pozostáva z nespočetných funkcií, ktoré v plnej šírke využije málokto. Preto u každého zákazníka počítame s implementáciou iba to, čo bude skutočne potrebovať. Samozrejme s možnosťou dodatočného pripojenia funkcií ďalších.
Ako naše CRM hodnotia jeho užívatelia

Cenník
Ste stredná, veľká spoločnosť, korporácia alebo verejný sektor?
Cena za Low-Code AutoERP sa vždy určuje individuálne.
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
- CRM systém - kompletný systém zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- Dokument systém
- Skladový systém
- Fakturačný systém
- Newsletter systém
- Softvér na riadenie projektov
- Softvér pre pracovné postupy, automatizácia
- Ponukový a fakturačný systém
- Systém hlásení
- Provízny systém (možnosť systému MLM)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- Správa údajov o produktoch
- A oveľa viac, pretože je to modelár
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.