Kompletný prehľad zákazníkov, dodávateľov a partnerov
Prepracovaný CRM systém do posledného detailu Vám umožní mať na jednom mieste všetky informácie vrátane e-mailovej komunikácie.
Budete mať kompletný prehľad nad svojimi zákazníkmi, dodávateľmi či partnermi. Všetko na jednom mieste.


Čo všetko obsahuje tento prehľad zákazníkov, dodávateľov a partnerov:
potenciál
organizácia
kontakt
ponuky
dopytu
kalendár
call centrum
schôdzky
príležitosti
možnosť vytvoriť jednoducho nové entity
chat
automatizácia kdekoľvek v systéme
workflows
sklady
projektové riadenie
Vyskúšajte si, čo náš program v praxi vie. Uvidíte, ako ho môžete využiť na jednoduchšiu, prehľadnejšiu a účinnejšiu prácu s vašimi zákazníkmi, dodávateľmi či partnermi.
Výhody tohto českého Open Source CRM
Pasuje na mieru Vašej spoločnosti
Díky pestré škále funkcí i dodatečných pluginů najde tento systém využití prakticky v každém typu podnikání, které bere zákaznické a obchodní vztahy vážně.
Zjednodušuje vašu prácu
Prehľadný zber a kategorizácia dát a automatizácia úkonov, ktoré automatizovať idú. Maximálne zjednodušenie procesov vám umožní napriť svoj čas a energiu k ďalším dôležitým úlohám.
Upevňuje vaše vzťahy s klientmi a obchodnými partnermi
Všetky relevantné dáta o konkrétnom človeku či firme máte vďaka tomuto programu na dlani ako pomyselný ťahák. Vďaka tomu môžete svoju komunikáciu personalizovať, posilniť vzťah s existujúcim zákazníkom, alebo premeniť váhavcov na klientov.
Umožní prehľadnú segmentáciu kontaktov
Vyznať sa v často stovkách kontaktov je často problém – ale nie vtedy, keď máte po ruke náš firemný systém. Triedenie zákazníkov podľa individuálnych kritérií (vek, lokácie, predajný lievik atď.) vám umožní osloviť konkrétnu osobu z danej skupiny alebo viesť efektívnu komunikáciu s určitou skupinou ako celkom.
Systematické reporty
Podľa zadaného kľúča vám môže systém automaticky generovať pravidelné reporty. Zárobky, konverzie, návštevnosť, výkony a dochádzku zamestnancov a mnoho ďalšieho sleduje program za vás.
Jednoducho ho prepojíte s ďalšími systémami a službami
S pomocou API je možné tento slovenský CRM softvér ľahko prepojiť s množstvom ďalších užitočných služieb, ako sú Google kalendár, Leady alebo chatovací nástroj Mattermost.
Systém sa stáva vašim majetkom
A to aj s príslušnými kódmi. Keďže ide o open source CRM riešenie, môžete si platformu ľubovoľne prispôsobiť vašim konkrétnym potrebám.
Aké funkcie náš CRM s kompletným prehľadom zákazníkov, dodávateľov a partnerov ponúka?
A tým ešte nie je zoznam zďaleka na konci.
Koľko stojí tento softvér na projektový manažment
Ste živnostník, malá firma?
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
- Databáza Leadov = Potenciálov = Dopyt
- projektové riadenie s kanbanboardom, úlohy
- Emailový klient
- Call centrum, schôdzky, volania, kalendár
- Obchodné príležitosti
- Napojenie na Živéfirmy.cz
- Prehľadná história komunikácie i plánovaných aktivít u každého klienta a potenciálu
- Neobmedzené množstvo užívateľov
- a mnoho ďalšieho
mesačná platba: 80 €
jednorazová platba za implementáciu systému: 400 €
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás
Ste stredná, veľká firma, korporácia alebo verejný sektor?
Cena za NoCode AutoCRM je vždy riešená individuálne.
Aké moduly môžete využiť?
- CRM systém - kompletný systém zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- Dokument systém
- Newsletter systém
- Projektové riadenie software
- Workflow software, automatizácia
- Ponukový a fakturačný systém
- Reportovací systém
- Skladový systém, výrobný systém
- Provízny systém (možnosť MLM systém)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- A mnoho ďalšieho, pretože sa jedná o modeler
Cena sa skladá z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás
Ako náš Customer Relationship Management systém hodnotia užívatelia


Viac ako 50 000 firiem na svete využíva systém na riadenie projektov, dokumentov a vzťahov so zákazníkmi, dodávateľmi a odberateľmi na ktorom je náš program založený. Niečo teda musí robiť dobre… Čo je to niečo, to si môžete sami vyskúšať hneď teraz!
Kontakty
Fakturačné údaje:
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Sídlo spoločnosti:
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice