Hlavné funkcie nášho systému AutoCRM

Popis sa týka iba základných funkcií systému AutoCRM. Modelovanie a pridávanie ďalších entít v systéme je súčasťou implementácie.
desktop

Sofistikovaný systém CRM vám umožní mať všetky informácie vrátane e-mailovej komunikácie na jednom mieste.

Budete mať kompletný prehľad o svojich zákazníkoch, partneroch alebo dodávateľoch. Všetko na jednom mieste.

Správa dokumentov integrovaná v našom systéme, pripravená v plnej sile.

Dokumentový systém môže byť ako jednoduchý a môžete ho používať priamo v systéme, tak aj sofistikovanejší.

Záleží na tom, čo od systému očakávate. Všetko implementujeme na mieru vašim potrebám.

V systéme CRM nájdete aj systém na zasielanie noviniek, ktorý nahradí klasické nástroje na zasielanie noviniek.

Vďaka nemu presne vidíte, na ktoré produkty váš zákazník kliká, a ak ide o potenciálneho zákazníka, okamžite vidíte prehľad toho, čo s ním bolo doteraz komunikované.

AutoCRM má prepracovaný systém reportovania.

Z každého subjektu môžete vytvárať štatistiky a grafy. Každý používateľ má na svojom ovládacom paneli k dispozícii prehľady, ktoré sú pre neho relevantné.

Súčasťou CRM je skladový systém, ktorý vám umožní sledovať vaše sklady a ich pohyby. V kombinácii so systémom fakturácie máte k dispozícii kompletný proces nakládky a vykládky.

Skladový systém, ktorý pokrýva všetky vaše potreby.

zefektívnenie komunikácie medzi výrobnými pracovníkmi a pracovníkmi v procese objednávok (predajcovia, manažéri, skladníci).
A pracovať s údajmi presnejšie a efektívnejšie ako kedykoľvek predtým. Sprehľadnite celý výrobný proces.

Súčasťou open-source systému AutoCRM je aj kompletný systém fakturácie. Všetky informácie tak máte ľahko dohľadateľné priamo ku každému z vašich zákazníkov. Všetko je prehľadné, komplexné a jednoduché.

Navyše sa všetko dá prispôsobiť vašim špecifickým požiadavkám. Jednoducho v systéme NoCode AutoCRM.

V systéme CRM nájdete aj systém evidencie pracovného času a dochádzky, ktorý vám umožní sledovať pracovný čas vašich zamestnancov.

Umožní vám sledovať pracovný čas na účely splnenia legislatívnej povinnosti evidencie pracovného času, ako aj v rámci prísnejšieho kontrolného systému.

Takýto softvér je základným nástrojom pre každú spoločnosť, ktorá chce čo najlepšie využiť všetky oblasti svojej činnosti.
Ganttov diagram, kanbanboard, projektový manažment alebo entita pracovného zaťaženia sú ideálnymi nástrojmi na riadenie projektov.

Potrebujete firemný systém s prepracovaným províznym systémom, ktorý je zároveň prepojený s e-shopom?

Potrebujete, aby všetko spolu komunikovalo.

Systém so skladmi, provízny systém, sklady u jednotlivých obchodníkov, účtovný systém, tabuľky pre riadenie firmy a ďalšie.

Systém riadenia podniku AutoCRM sa stará aj o správu vašich dodávateľov. Tento systém môžete získať aj samostatne. Ale tým, že ho máte v našom systéme, je určite lepšie využiť jeho plný potenciál.

Systém na správu dodávateľov znižuje množstvo potrebných zdrojov a tiež potenciálne riziká.

AutoCRM je možné prepojiť aj s vaším eshopom, ktorý vám tiež môžeme vytvoriť.

Opäť ide o open-source platformu so širokou škálou hotových pluginov. Radi pre vás naprogramujeme nové funkcie na mieru.

PIM – Product Information Management je systém na správu všetkých informácií potrebných na marketing a predaj výrobkov alebo služieb prostredníctvom distribučných kanálov.
Zadané údaje, či už nahrané alebo zadané ručne, sa automaticky spracúvajú podľa vami nastavených pravidiel. Spracované údaje sa potom distribuujú nielen do vašich kanálov – e-shopu, porovnávačov, tabuliek…

Plánovanie podnikových zdrojov (ERP) je softvér, ktorý podniky používajú na riadenie každodenných obchodných činností, ako je nákup, skladovanie, fakturácia, riadenie projektov, riadenie rizík a dodržiavanie predpisov a operácie dodávateľského reťazca.

Tento integrovaný systém funguje ako podnikové centrum pre komplexné pracovné postupy a údaje a umožňuje prístup rôznym oddeleniam.

Automatizácia predaja

Leady

Konverzia Potenciálu na príležitosť / Organizáciu / Kontakt.

Príležitosti

Potenciálne predaje v CRM.

Organizácia

Každá Organizácia je ústredným záznamom v B2B modeli.

Kontakty

Kontakt môže súvisieť s viacerými účtami so špecifickými rolami vzťahov.
calendar-3
Kalendár

Schôdzky

Volanie – Call centrum

Úlohy

Odosielanie pozvánok účastníkom

Google Calendar Synchronizácia

Outlook

Synchronizácia CRM systému s Outlook

Zdieľaný kalendár

Užívateľ môže vidieť plány spolupracovníkov.
Projektové riadenie

Ganttov diagram

Projekty

Odpracované

Kanban board

E-maily

Hromadný e-mail

Zložky e-mailov

Viac e-mailových adries na karte organizácie

E-mailové účty

E-mailový podpis

Odchádzajúce e-maily

E-mailové filtry​

E-mailové šablony​

Zákaznícka podpora

Ticketing

E-mail na prípad

Zákaznícky portál

Znalostná báza

Chat

Mattermost v CRM

Plne integrovaný chatovací nástroj Mattermost.

Intiutívne užívateľské rozhranie

Funkcie CRM

Prepojený s funkciami CRM (napr. tvorba úloh).

Efektívna komunikácia v tíme

Možnosť prístupu externých užívateľov (napr. zakazníkov)

Hovory

Automatické hovory

Automatické vytočenie hovoru s kontaktmi v CRM.

Záznam a uloženie tel. hovoru v CRM

Prepis uloženého hovoru do písanej podoby

Umelá inteligencia

Sociálna

Stream aktivit

Tlačítko Sledovat

Dokumenty

Pripojenie súborov dokumentov

Integrácia VoIP

Zložky dokumentov

Viac telefónnych čísel na záznam

Riadenie zásob

Produkty

Predajné objednávky

Cenové ponuky

Faktúry

Analytics

Reporty

Pracovné postupy

Faktúry

Riadenie podnikových procesov

Pracovné postupy

Predajné objednávky

Rôzne

Tlač do PDF

Integrácia kontaktov programu Outlook

Mapy

Zobrazené na základe polí adresy.

Vypočítané polia

Export do Excelu

Integrácia kontaktov Google

Dynamické formuláre

Správa súkromia dát

Export do formátu CSV

Marketingová automatizácia

Kampane

Hromadná korešpondencia

Synchronizácia zoznamov cieľov s reportmi

Web-to-Lead​

Hromadný e-mailový marketing

Cieľové zoznamy

Integrácia MailChimp

Prispôsobenie

Správca rozloženia

Správca štítkov

Správca entit

Rozšírenie

Administrácia

Import dat

Overovanie LDAP

Podpora motívov

Užívatelia

Žiadne užívateľské obmedzenia.

Tímy

Užívatelia môžu byť organizovaní do tímov.

Role

Riadenie prístupu je možné nastaviť pre celý tím a konkrétnych užívateľov.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.