Dochádzkový systém
V systéme CRM nájdete aj systém evidencie pracovného času a dochádzky, ktorý vám umožní sledovať pracovný čas vašich zamestnancov.
Umožní vám sledovať pracovný čas na účely splnenia legislatívnej povinnosti evidencie pracovného času, ako aj v rámci prísnejšieho kontrolného systému.
Čo môže dochádzkový systém ponúknuť?
Riadenie dochádzky nadriadeným
Nadriadený spravuje dochádzku a rieši dovolenky a iné zmeny v dochádzke.
Export
Export údajov do iných systémov
Pripojenie ku kalendáru
Prepojenie dochádzky s kalendárom, možnosť zobrazenia v kalendári.
Pridelenie podriadených
Každý používateľ má svojho nadriadeného, všetko riadi príslušná osoba
Reporty
Jednoduché vykazovanie dochádzky
Označenie príchodu
Rýchle označenie príchodu a odchodu pomocou tlačidla pri spustení systému CRM.
Implementácia na mieru
Chýba vám v rozvrhu dôležitá funkcia? Využite možnosť implementácie vlastných funkcií.
Informácie o dochádzke možno exportovať do všetkých mzdových systémov, ktoré umožňujú import štruktúrovaných údajov. Pre zamestnancov, ktorí potrebujú upravovať dochádzku s polohou, je možné pridať potvrdenie polohy GPS.
Uvedomujeme si, že nielen údaje o dochádzke sú citlivé údaje, a preto ponúkame zabezpečený server, ale aj možnosť hosťovania systému spoločnosťou podľa vášho výberu.
Vyskúšajte si komplexný systém CRM a spravujte celú spoločnosť z jedného systému.
Ako náš Customer Relationship Management systém hodnotia užívatelia
Systém, na ktorom je založený náš program, používa viac ako 60 000 spoločností na celom svete. Takže niečo musí robiť správne... Čo to je, si môžete vyskúšať práve teraz!
Pomôžeme Vám s výberom funkcií
Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.
Zadarmo
- Neobmedzeně používateľov
- 3 GB voľného miesta
- CRM systém
- Kalendár
- Obchod
- Call centrum
- Fakturačný systém
- Pripojenie k Ares
- Faktúry
- Produkty
- Užívatelia
Po vyplnení údajov dostanete e-mailom prihlasovacie údaje.
od 20€*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Jedna platená služba z BASIC podľa výberu
85 €*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Projektové riadenie
- Chat (klon Slacku)
- Pokročilý obchod
- Systém správy dokumentov
- Newsletter systém
- Preberacie protokoly
- 2 hodiny školenia
- Pripojenie k Živé firmy
- Import a export
- Šablóny PDF
- Šablóny e-mailov
340 €*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Riadenie skladov
- Príjemky a výkupky
- Stav skladu
Prípadne môžeme vytvoriť výrobný systém na mieru
Na mieru
Cena závisí od požiadaviek, pre predstavu o cenách si pozrite naše prípadové štúdie.
* Ceny sú uvedené bez DPH
Každý variant je možné upraviť na prianie.
Kontakty
Fakturačné údaje:
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Sídlo spoločnosti:
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice