Môžete pridávať tovary a služby, ktoré ponúkate, sledovať ich dostupnosť, pridávať ich charakteristiky a vlastnosti, definovať ceny, nastavovať rôzne zľavy a daňové sadzby a rozdeľovať ich do kategórií. Systém umožňuje filtrovať dlhé zoznamy produktov, rýchlo nájsť potrebnú položku, pridať ju do ponúk, predajných objednávok, faktúr.
CRM slúži ako trezor s dátami zákazníkov, ktorý poskytuje komplexný pohľad na vašich zákazníkov a interakcie s nimi. Uchováva rozsiahlu históriu komunikácie (schôdzky, hovory, e-maily).
CRM vám pomáha nadviazať kontakt s vašimi zákazníkmi prostredníctvom všetkých možných komunikačných kanálov a ukladá históriu komunikácie na jednom mieste. Softvér navyše automatizuje internú komunikáciu tým, že zobrazuje aktualizácie a zmeny záznamov v reálnom čase, pracovné vyťaženie a dostupnosť zamestnancov počas pracovnej doby.
V kombinácii s automatickým sledovaním aktivity zákazníkov môžete výrazne znížiť mieru opustenia košíka a zvýšiť mieru konverzie.
Môžete vytvárať prispôsobené stratégie a prístupy k svojmu klientovi: napríklad zasielanie správ o zmene stavu objednávky, analýzu ich histórie nákupov, upozorňovanie na potenciálne zaujímavé produkty a ponúkanie verných zákazníkov zľavám.
Vďaka integrácii a synchronizácii s externými službami, ako sú úložné systémy a doručovacie služby, môžete ľahko sledovať transakciu a zaistiť rýchle, spoľahlivé a efektívne odoslanie a doručenie.
Systém AutoCRM vylepšuje organizáciu vašej správy. To vám umožní vytvárať pracovné plány a distribuovať objednávky v závislosti od pracovnej záťaže zamestnancov. Plne automatizované riešenia CRM vám môžu pomôcť kontrolovať stav objednávky a odosielať pripomenutie otvorených úloh.
A konečne, AutoCRM riešenia môžu tiež zlepšiť vnútorné fungovanie a efektivitu každého obchodného oddelenia. Okrem vylepšenia zákazníckeho servisu a poskytnutia neoceniteľných poznatkov o správaní klientov môžete tiež zlepšiť vnútornú prevádzku svojho reklamného a predajného tímu. Vďaka integrácii s externými systémami môžete dostávať aktuálne správy o doručení, ktoré vám pomôžu presnejšie odhadnúť dodacie lehoty.
Klienti si u nás môžu vyberať medzi jednorazovým obstaraním celého systému a jeho implementáciou na vlastných serveroch.
Okrem toho ponúkame variant cloud hostingu za mesačné poplatky. Nemusíte tak riešiť technické náležitosti, starať sa o inštaláciu a prevádzku servera – všetky funkcie systému sú vám okamžite a neustále k dispozícii.
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Cena za NoCode AutoCRM je vždy riešená individuálne.
Cena sa skladá z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Najprv si však skúste testovaciu jazdu! Pozrite sa, ako môžete spravovať svoje obchodné záležitosti a záležitosti zákazníkov pomocou demo verzie systému AutoCRM.
Vyskúšajte AutoCRM zadarmo
Automatizovaný systém pre riadenie firmy