Není žádným tajemstvím, že obchod je odvětví s největší konkurencí. Pokud prodáváte zcela jedinečný produkt nebo nabízíte něco, co je přizpůsobeno velmi malé a odlišné cílové skupině, samozřejmě nemáte důvod se obávat konkurence.
Môžete pridávať tovary a služby, ktoré ponúkate, sledovať ich dostupnosť, definovať ceny, pridávať ich charakteristiky a vlastnosti, nastavovať rôzne zľavy a daňové sadzby a rozdeľovať ich do kategórií. Systém umožňuje filtrovať dlhé zoznamy produktov, rýchlo nájsť potrebnú položku, pridať ju do ponúk, predajných objednávok, faktúr.
CRM slúži ako trezor s dátami zákazníkov, ktorý poskytuje 360-stupňový pohľad na vašich zákazníkov a vaše interakcie s nimi. Uchováva rozsiahlu históriu ako komunikácia (hovory, schôdzky, e-maily).
CRM vám pomáha nadviazať kontakt s vašimi zákazníkmi prostredníctvom všetkých možných komunikačných kanálov a ukladá históriu komunikácie na jednom mieste. Softvér navyše automatizuje internú komunikáciu tým, že zobrazuje aktualizácie a zmeny záznamov v reálnom čase, pracovné vyťaženie a dostupnosť zamestnancov počas pracovnej doby.
Hlavným cieľom predajcov je udržať zákazníkov spokojných tým, že ich objednávky budú poskytované včas.
Čím rýchlejšie však vaša firma rastie, tým ťažšie je efektívne riadiť predajné procesy a udržiavať dokumenty v poriadku. CRM systém môže výrazne zlepšiť váš predajný výkon a automatizovať tok dokumentov. S jeho pomocou môžete sledovať priebeh obchodov v reálnom čase, automatizovať vytváranie hovorov alebo iných následných akcií a samozrejme zefektívniť proces generovania a odosielania ponúk, predajných objednávok, faktúr atď., konfiguráciou šablón pre nich.
Vaši zamestnanci tak ušetria veľa času, zvýšia ich produktivitu a umožnia im sústrediť sa na dôležitejšie úlohy.
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Cena za NoCode AutoCRM je vždy riešená individuálne.
Cena sa skladá z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Aby ste mali pred zaobstaraním istotu, že vám naše CRM skutočne “sadne”, vyskúšajte si ho najskôr nanečisto po obmedzenú dobu, zoznámte sa s jeho funkciami a zistite, ako všetko funguje v praxi!
Najprv si však skúste testovaciu jazdu! Pozrite sa, ako môžete spravovať svoje obchodné záležitosti a záležitosti zákazníkov pomocou demo verzie systému AutoCRM.
Vyskúšajte AutoCRM zadarmo
Automatizovaný systém pre riadenie firmy