Náš systém Vám vydělává peníze!
x
Ušetřete díky implementaci Open Source řešení!
x

CRM pre callcentrum

Získavajte ľahšie nových zákazníkov a udržujte si vernosť tých existujúcich s pomocou nášho CRM pre callcentrum.

AutoCRM je opensource systém, ktorý je možné prispôsobiť akémukoľvek call centru akejkoľvek spoločnosti. Vyskúšajte, ako sa uplatnia v tej vašej.

iPhone2
Frame 3
alistech logo 300x75.png 2
Logo Freestyle Media web
logo energy dark
logo SVS 300x146 1
dobrst

Čo vám CRM pre callcentrum prinesie

Centrálna databáza

Kde máte ako na dlani informácie každého klienta. Môžete tak so všetkými komunikovať oveľa osobnejšie, budovať lepšiu zákaznícku skúsenosť a získavať si ich vernosť.

Automatická identifikácia volajúceho

Ihneď viete, s kým máte tú česť. Systém vám okamžite ponúkne relevantné dáta ku každému volajúcemu, takže nestrácate čas ich vyhľadávaním a môžete ihneď riešiť klientove problémy či otázky.

Prispôsobenie vašej situácii

Systém je možné prepojiť s klasickou telefónnou ústredňou, ale pokojne s jednoduchým mobilným telefónom. Využiť ho môžu ako veľké call centrá, tak jednotlivci či malé tímy.

Nahrávanie a prepis hovorov

Každý hovor sa môže automaticky nahrať a uložiť do súboru .mp3. Možný je aj automatický prepis hovoru do textovej podoby, vykonávaný umelou inteligenciou.

Plánovanie aj vyhodnocovanie

Neoddeliteľnou súčasťou systému sú funkcie pre plánovanie hovorov, ale nechýbajú ani analytické nástroje, umožňujúce vyhodnotiť efektivitu vášho callcentra, zdroje potenciálu, mesačné náklady a ďalšie sledované oblasti.

presentation-board-graph

VoIP

Por volania cez internet môžete využiť aj naše VoIP rozšírenie, ktoré integruje naše CRM s populárnymi telefónnymi službami, a ponúka množstvo vylepšení, ktoré vám uľahčia komunikáciu s jednotlivými volajúcimi.

CRM pre telemarketing robený efektívnejšie

Systém AutoCRM vám dáva do ruky celý rad nástrojov na automatizáciu a vylepšenie vašej telefónnej komunikácie.

Redukuje vami vynaložené úsilie vďaka okamžitej identifikácii zákazníka aj poskytnutiu všetkých relevantných dát v reálnom čase. Vy sa tak namiesto hľadania informácií môžete sústrediť na perfektnú zákaznícku starostlivosť.

Telemarketing, vybavovanie otázok, reklamácie a ďalšie činnosti call centra sa stávajú efektívnejšími a pomáhajú vám budovať pevnejšie zákaznícke vzťahy, zvyšovať konverzie a tiež upriamiť ušetrený čas a energiu k ďalším činnostiam vašej spoločnosti.

prepis1
prehled u klienta

Naše CRM s call centrom využijú aj ostatné oddelenia vašej firmy

Zlepšenie činnosti call centra je len zlomkom toho, čo naše CRM dokáže. Tento modulárny opensource systém využijete aj pre ďalšie formy vašej komunikácie s klientmi, ako je online chat, emailing, alebo napríklad zákaznícke tickety.

Výsledky všetkých takýchto interakcií so zákazníkom sú – ako inak – sústredené v jedinej prehľadnej databáze, kde ich máte k dispozícii pre prípad ďalšej komunikácie cez akýkoľvek vybraný kanál.

Okrem toho ale AutoCRM ponúka desiatky ďalších funkcií, ktoré môžu vylepšiť fungovanie jednotlivých oddelení vašej spoločnosti aj spoločnosti ako celku. A to naprieč aj úplne odlišnými odvetviami – modularita tohto systému umožňuje riešenie skutočne na mieru.

Od nástrojov na automatizáciu predaja cez projektové riadenie po riadenie zásob, administratívu a marketing. AutoCRM má potenciál stať sa jedným z pilierov vášho firemného úspechu. Presvedčte sa o jeho výhodách sami – vyskúšajte nezáväzne jeho demoverziu.

Aké možnosti implementácie ponúkame?

Náš CRM systém si môžete zaobstarať jednorazovo a implementovať ho na vašom vlastnom firemnom serveri.

Vzhľadom na nutnosť vlastniť potrebnú techniku ​​a mať personál vyškolený v jej správe i správe celého systému volí rad firiem radšej druhú alternatívu – hosting CRM na cloude.

S cloud hostingom máte všetky zvolené funkcie systému za mesačné poplatky neustále prístupné a nie je nutné zaoberať sa jeho samostatnou prevádzkou. Cena oboch variantov je v závislosti od veľkosti vašej firmy nasledovná:

Aký variant hostingu je pre vás lepší? Aké funkcie by mal váš CRM systém mať a čo je vo vašom prípade zbytočné? Koľko bude celá implementácia stáť? Kontaktujte nás a nechajte si zostaviť ponuku!

342

Cenník riešenia je nasledujúci:

Ste stredná, veľká spoločnosť, korporácia alebo verejný sektor?

Cena za Low-Code AutoERP sa vždy určuje individuálne.

Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém

Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.

V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.

Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.