CRM pre callcentrum
Získavajte ľahšie nových zákazníkov a udržujte si vernosť tých existujúcich s pomocou nášho CRM pre callcentrum.
AutoCRM je opensource systém, ktorý je možné prispôsobiť akémukoľvek call centru akejkoľvek spoločnosti. Vyskúšajte, ako sa uplatnia v tej vašej.







Čo vám CRM pre callcentrum prinesie
Centrálna databáza
Kde máte ako na dlani informácie každého klienta. Môžete tak so všetkými komunikovať oveľa osobnejšie, budovať lepšiu zákaznícku skúsenosť a získavať si ich vernosť.
Automatická identifikácia volajúceho
Ihneď viete, s kým máte tú česť. Systém vám okamžite ponúkne relevantné dáta ku každému volajúcemu, takže nestrácate čas ich vyhľadávaním a môžete ihneď riešiť klientove problémy či otázky.
Prispôsobenie vašej situácii
Systém je možné prepojiť s klasickou telefónnou ústredňou, ale pokojne s jednoduchým mobilným telefónom. Využiť ho môžu ako veľké call centrá, tak jednotlivci či malé tímy.
Nahrávanie a prepis hovorov
Každý hovor sa môže automaticky nahrať a uložiť do súboru .mp3. Možný je aj automatický prepis hovoru do textovej podoby, vykonávaný umelou inteligenciou.
Plánovanie aj vyhodnocovanie
Neoddeliteľnou súčasťou systému sú funkcie pre plánovanie hovorov, ale nechýbajú ani analytické nástroje, umožňujúce vyhodnotiť efektivitu vášho callcentra, zdroje potenciálu, mesačné náklady a ďalšie sledované oblasti.
VoIP
Por volania cez internet môžete využiť aj naše VoIP rozšírenie, ktoré integruje naše CRM s populárnymi telefónnymi službami, a ponúka množstvo vylepšení, ktoré vám uľahčia komunikáciu s jednotlivými volajúcimi.
CRM pre telemarketing robený efektívnejšie
Systém AutoCRM vám dáva do ruky celý rad nástrojov na automatizáciu a vylepšenie vašej telefónnej komunikácie.
Redukuje vami vynaložené úsilie vďaka okamžitej identifikácii zákazníka aj poskytnutiu všetkých relevantných dát v reálnom čase. Vy sa tak namiesto hľadania informácií môžete sústrediť na perfektnú zákaznícku starostlivosť.
Telemarketing, vybavovanie otázok, reklamácie a ďalšie činnosti call centra sa stávajú efektívnejšími a pomáhajú vám budovať pevnejšie zákaznícke vzťahy, zvyšovať konverzie a tiež upriamiť ušetrený čas a energiu k ďalším činnostiam vašej spoločnosti.


Naše CRM s call centrom využijú aj ostatné oddelenia vašej firmy
Zlepšenie činnosti call centra je len zlomkom toho, čo naše CRM dokáže. Tento modulárny opensource systém využijete aj pre ďalšie formy vašej komunikácie s klientmi, ako je online chat, emailing, alebo napríklad zákaznícke tickety.
Výsledky všetkých takýchto interakcií so zákazníkom sú – ako inak – sústredené v jedinej prehľadnej databáze, kde ich máte k dispozícii pre prípad ďalšej komunikácie cez akýkoľvek vybraný kanál.
Okrem toho ale AutoCRM ponúka desiatky ďalších funkcií, ktoré môžu vylepšiť fungovanie jednotlivých oddelení vašej spoločnosti aj spoločnosti ako celku. A to naprieč aj úplne odlišnými odvetviami – modularita tohto systému umožňuje riešenie skutočne na mieru.
Aké možnosti implementácie ponúkame?
Náš CRM systém si môžete zaobstarať jednorazovo a implementovať ho na vašom vlastnom firemnom serveri.
Vzhľadom na nutnosť vlastniť potrebnú techniku a mať personál vyškolený v jej správe i správe celého systému volí rad firiem radšej druhú alternatívu – hosting CRM na cloude.
S cloud hostingom máte všetky zvolené funkcie systému za mesačné poplatky neustále prístupné a nie je nutné zaoberať sa jeho samostatnou prevádzkou. Cena oboch variantov je v závislosti od veľkosti vašej firmy nasledovná:
Aký variant hostingu je pre vás lepší? Aké funkcie by mal váš CRM systém mať a čo je vo vašom prípade zbytočné? Koľko bude celá implementácia stáť? Kontaktujte nás a nechajte si zostaviť ponuku!

Cenník riešenia je nasledujúci:
Ste živnostník, malá firma?
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
- Databáza Leadov = Potenciálov = Dopyt
- projektové riadenie s kanbanboardom, úlohy
- Emailový klient
- Call centrum, schôdzky, volania, kalendár
- Obchodné príležitosti
- Napojenie na Živéfirmy.cz
- Prehľadná história komunikácie i plánovaných aktivít u každého klienta a potenciálu
- Neobmedzené množstvo užívateľov
- a mnoho ďalšieho
mesačná platba: 80 €
jednorazová platba za implementáciu systému: 400 €
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás
Ste stredná, veľká firma, korporácia alebo verejný sektor?
Cena za NoCode AutoCRM je vždy riešená individuálne.
Aké moduly môžete využiť?
- CRM systém - kompletný systém zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- Dokument systém
- Newsletter systém
- Projektové riadenie software
- Workflow software, automatizácia
- Ponukový a fakturačný systém
- Reportovací systém
- Skladový systém, výrobný systém
- Provízny systém (možnosť MLM systém)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- A mnoho ďalšieho, pretože sa jedná o modeler
Cena sa skladá z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.