Vendor Management System

Systém riadenia podniku AutoCRM sa stará aj o správu vašich dodávateľov. Tento systém môžete získať aj samostatne. Ale tým, že ho máte v našom systéme, je určite lepšie využiť jeho plný potenciál.

Systém na správu dodávateľov znižuje množstvo potrebných zdrojov a tiež potenciálne riziká.

Záleží na tom, čo od systému očakávate. Všetko implementujeme na mieru vašim potrebám.

dodavatele vms

Čo je to Vendor Management System?

Vendor Management System (nebo-li systém riadenia dodávateľov) je nástroj, ktorý pomáha organizáciám efektívnejšie riadiť svojich dodávateľov. Je to systém, ktorý pomáha riadiť procesy, ktoré organizácie používajú na riadenie svojich dodávateľov. Riadenie dodávateľov zahŕňa činnosti, ako je výber dodávateľov, vyjednávanie zmlúv, kontrola nákladov, zmierňovanie rizík spojených s dodávateľmi a zabezpečenie poskytovania služieb.

Vyskúšajte komplexný CRM so systémom riadenia dodávateľov a spravujte celú spoločnosť z jedného systému.

Čo dokáže tento systém?

streamlinehq office sign document work office companies 48

Riadenie vzťahov s dodávateľmi

V systéme CRM môžete zaznamenávať všetky informácie o svojich dodávateľoch, ako sú kontaktné údaje, história objednávok a komunikácia s nimi.

streamline icon content paper

Evidencia dokumentov

Umožnite zamestnancom jednoducho a efektívne spravovať a ukladať dokumenty, ako sú faktúry, zmluvy a iné dokumenty. Dokumenty možno tiež ľahko vyhľadávať a filtrovať podľa rôznych kritérií, ako je dátum, typ dokumentu alebo strana.

streamline icon data file

Analytiky a správy

Grafy a prehľady pre prehľad o tovare, jeho dostupnosti, poslednej dodávke. Umožní tiež prehľad o zbere tovaru a podporí konkurencieschopnosť. Práca s výkazmi znižuje riziká spojené s dodávateľmi a zabezpečením dodávok služieb.

streamline icon accounting invoice hand@48x48 1

Fakturácia

Export do takmer akéhokoľvek účtovného systému a komunikácia s účtovníkmi umožní jednoduchú integráciu s existujúcimi systémami. Kompletná integrácia s ostatnými subjektmi v systéme.

streamline icon content paper

Riadenie rizík

Efektívne riadenie dodávateľov znižuje riziko narušenia dodávateľského reťazca a zabezpečuje, že tovar a služby, ktoré poskytujete, budú dodané včas a v očakávanej kvalite.

streamline icon business deal

Plánovanie a riadenie dodávok

Kontrola obsahu, kvality a termínov dodania. Výsledkom je väčšia schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov a rýchlejšie sa prispôsobiť a reagovať na zmeny a výkyvy v ponuke a dopyte.

Vyskúšajte si, čo náš program dokáže v praxi. Zistite, ako ho môžete použiť na jednoduchšiu, prehľadnejšiu a efektívnejšiu prácu na svojich projektoch.

Koľko stojí tento softvér na riadenie dodávateľov?

Ceny sa líšia v závislosti od veľkosti vašej spoločnosti a od toho, či si vyberiete cloudový hosting s mesačnými poplatkami alebo jednorazovú implementáciu na vlastných serveroch. Vždy máte tiež možnosť nezáväznej ukážky programu.

Ste stredná, veľká spoločnosť, korporácia alebo verejný sektor?

Cena za Low-Code AutoERP sa vždy určuje individuálne.

Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém

Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.

V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.

Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás

Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.