Vendor Management System
Systém riadenia podniku AutoCRM sa stará aj o správu vašich dodávateľov. Tento systém môžete získať aj samostatne. Ale tým, že ho máte v našom systéme, je určite lepšie využiť jeho plný potenciál.
Systém na správu dodávateľov znižuje množstvo potrebných zdrojov a tiež potenciálne riziká.
Záleží na tom, čo od systému očakávate. Všetko implementujeme na mieru vašim potrebám.
Čo je to Vendor Management System?
Vendor Management System (nebo-li systém riadenia dodávateľov) je nástroj, ktorý pomáha organizáciám efektívnejšie riadiť svojich dodávateľov. Je to systém, ktorý pomáha riadiť procesy, ktoré organizácie používajú na riadenie svojich dodávateľov. Riadenie dodávateľov zahŕňa činnosti, ako je výber dodávateľov, vyjednávanie zmlúv, kontrola nákladov, zmierňovanie rizík spojených s dodávateľmi a zabezpečenie poskytovania služieb.
Vyskúšajte komplexný CRM so systémom riadenia dodávateľov a spravujte celú spoločnosť z jedného systému.
Čo dokáže tento systém?
Riadenie vzťahov s dodávateľmi
V systéme CRM môžete zaznamenávať všetky informácie o svojich dodávateľoch, ako sú kontaktné údaje, história objednávok a komunikácia s nimi.
Evidencia dokumentov
Umožnite zamestnancom jednoducho a efektívne spravovať a ukladať dokumenty, ako sú faktúry, zmluvy a iné dokumenty. Dokumenty možno tiež ľahko vyhľadávať a filtrovať podľa rôznych kritérií, ako je dátum, typ dokumentu alebo strana.
Analytiky a správy
Grafy a prehľady pre prehľad o tovare, jeho dostupnosti, poslednej dodávke. Umožní tiež prehľad o zbere tovaru a podporí konkurencieschopnosť. Práca s výkazmi znižuje riziká spojené s dodávateľmi a zabezpečením dodávok služieb.
Fakturácia
Export do takmer akéhokoľvek účtovného systému a komunikácia s účtovníkmi umožní jednoduchú integráciu s existujúcimi systémami. Kompletná integrácia s ostatnými subjektmi v systéme.
Riadenie rizík
Efektívne riadenie dodávateľov znižuje riziko narušenia dodávateľského reťazca a zabezpečuje, že tovar a služby, ktoré poskytujete, budú dodané včas a v očakávanej kvalite.
Plánovanie a riadenie dodávok
Kontrola obsahu, kvality a termínov dodania. Výsledkom je väčšia schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov a rýchlejšie sa prispôsobiť a reagovať na zmeny a výkyvy v ponuke a dopyte.
Vyskúšajte si, čo náš program dokáže v praxi. Zistite, ako ho môžete použiť na jednoduchšiu, prehľadnejšiu a efektívnejšiu prácu na svojich projektoch.
Pomôžeme Vám s výberom funkcií
Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.
Zadarmo
- Neobmedzeně používateľov
- 3 GB voľného miesta
- CRM systém
- Kalendár
- Obchod
- Call centrum
- Fakturačný systém
- Pripojenie k Ares
- Faktúry
- Produkty
- Užívatelia
Po vyplnení údajov dostanete e-mailom prihlasovacie údaje.
od 20€*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Jedna platená služba z BASIC podľa výberu
85 €*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Projektové riadenie
- Chat (klon Slacku)
- Pokročilý obchod
- Systém správy dokumentov
- Newsletter systém
- Preberacie protokoly
- 2 hodiny školenia
- Pripojenie k Živé firmy
- Import a export
- Šablóny PDF
- Šablóny e-mailov
340 €*
/měsíc
- Neobmedzeně používateľov
- 10 GB voľného miesta
- Riadenie skladov
- Príjemky a výkupky
- Stav skladu
Prípadne môžeme vytvoriť výrobný systém na mieru
Na mieru
Cena závisí od požiadaviek, pre predstavu o cenách si pozrite naše prípadové štúdie.
* Ceny sú uvedené bez DPH
Každý variant je možné upraviť na prianie.