Vendor Management System

Systém riadenia podniku AutoCRM sa stará aj o správu vašich dodávateľov. Tento systém môžete získať aj samostatne. Ale tým, že ho máte v našom systéme, je určite lepšie využiť jeho plný potenciál.

Systém na správu dodávateľov znižuje množstvo potrebných zdrojov a tiež potenciálne riziká.

Záleží na tom, čo od systému očakávate. Všetko implementujeme na mieru vašim potrebám.

dodavatele vms

Čo je to Vendor Management System?

Vendor Management System (nebo-li systém riadenia dodávateľov) je nástroj, ktorý pomáha organizáciám efektívnejšie riadiť svojich dodávateľov. Je to systém, ktorý pomáha riadiť procesy, ktoré organizácie používajú na riadenie svojich dodávateľov. Riadenie dodávateľov zahŕňa činnosti, ako je výber dodávateľov, vyjednávanie zmlúv, kontrola nákladov, zmierňovanie rizík spojených s dodávateľmi a zabezpečenie poskytovania služieb.

Vyskúšajte komplexný CRM so systémom riadenia dodávateľov a spravujte celú spoločnosť z jedného systému.

Čo dokáže tento systém?

streamlinehq office sign document work office companies 48

Riadenie vzťahov s dodávateľmi

V systéme CRM môžete zaznamenávať všetky informácie o svojich dodávateľoch, ako sú kontaktné údaje, história objednávok a komunikácia s nimi.

streamline icon content paper

Evidencia dokumentov

Umožnite zamestnancom jednoducho a efektívne spravovať a ukladať dokumenty, ako sú faktúry, zmluvy a iné dokumenty. Dokumenty možno tiež ľahko vyhľadávať a filtrovať podľa rôznych kritérií, ako je dátum, typ dokumentu alebo strana.

streamline icon data file

Analytiky a správy

Grafy a prehľady pre prehľad o tovare, jeho dostupnosti, poslednej dodávke. Umožní tiež prehľad o zbere tovaru a podporí konkurencieschopnosť. Práca s výkazmi znižuje riziká spojené s dodávateľmi a zabezpečením dodávok služieb.

streamline icon accounting invoice hand@48x48 1

Fakturácia

Export do takmer akéhokoľvek účtovného systému a komunikácia s účtovníkmi umožní jednoduchú integráciu s existujúcimi systémami. Kompletná integrácia s ostatnými subjektmi v systéme.

streamline icon content paper

Riadenie rizík

Efektívne riadenie dodávateľov znižuje riziko narušenia dodávateľského reťazca a zabezpečuje, že tovar a služby, ktoré poskytujete, budú dodané včas a v očakávanej kvalite.

streamline icon business deal

Plánovanie a riadenie dodávok

Kontrola obsahu, kvality a termínov dodania. Výsledkom je väčšia schopnosť uspokojiť potreby zákazníkov a rýchlejšie sa prispôsobiť a reagovať na zmeny a výkyvy v ponuke a dopyte.

Vyskúšajte si, čo náš program dokáže v praxi. Zistite, ako ho môžete použiť na jednoduchšiu, prehľadnejšiu a efektívnejšiu prácu na svojich projektoch.

Pomôžeme Vám s výberom funkcií

Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.

Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Zadarmo
85 €*/měsíc
210 €*/měsíc
340 €*/měsíc
Na mieru
Shrnutí
  • Základné riešenie CRM
  • Fakturácia
  • Komplexné riešenia ERP a CRM
  • Fakturácia
  • Riadenie projektu
  • Komunikačné nástroje
  • Pokročilý obchod
  • Komplexné riešenia ERP a CRM
  • Fakturácia
  • Riadenie projektu
  • Komunikačné nástroje
  • Pokročilý obchod
  • Automatizácia
  • Reporting
  • Komplexné riešenia ERP a CRM
  • Fakturácia
  • Riadenie projektu
  • Komunikačné nástroje
  • Pokročilý obchod
  • Automatizácia
  • Reporting
  • Správa skladu
  • Prispôsobené vašim potrebám
Základné funkcie CRM
Neobmedzený počet používateľov
Úložisko 3 GB
Úložisko 10 GB
Úložisko Premium
Práca s potenciálmi
Organizácia a kontakty
Obchodné príležitosti
E-mail
Šablóny e-mailov
Kalendár
Plánovanie, volania a schôdzky
Ponuky
Produkty
Objednávky
Zmluvy
Predajná pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenčná miestnosť s online nahrávaním stretnutí
Prepis všetkých stretnutí zo záznamu
Riadenie projektu
Projekty
Úlohy
Prenosový protokol
Spracované
Automatizácia pracovného postupu
Finančné toky projektu
Fakturačný systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zálohové faktúry
Daňové doklady vystavené na platby
Pripojenie k bankovému účtu
Automatické párovanie platieb
Automatizované párovanie faktúr pomocou AI
Pokladňa
Opravné daňové doklady
Automatické pripomenutie platby
Párovanie faktúr s objednávkami a nákupnými objednávkami
Reportovací systém
Vytváranie vlastných grafov
Customizace grafov
Filtrovanie záznamov
Možnosti BI
Predpovede AI
Znalostná báza
Úprava dokumentov
Správa priečinkov
Otváranie dokumentov (Word, Excel, PDF) pomocou OnlyOffice
Možnosť prepojiť dokumenty s akoukoľvek entitou
Chat
Komunikácia spoločnosti
Vytváranie skupín
Priama komunikácia
Pripojenie nástrojov/funkcií k chatu
Pripojenie k chatbotom s umelou inteligenciou
Vytváranie úloh priamo z chatu
Mobilné aplikácie
Workflow a automatizácia
Flexibilita a komplexnosť
Integrácia s inými funkciami systému
Workflows - vytváranie a úprava (bez programovania)
Vývojové diagramy (BPMN)
Automatizácia procesov v spoločnosti
Správa skladu
Sklady s/bez pozícií
Príjemky
Výkupky
Skladové pohyby
Správa výrobných čísel
Inventúra (aj priebežná)
Výrobný systém
Vytváranie technologických postupov
Správa výrobných príkazov
Pracovisko
Riadenie operácií/materiálových harmonogramov
Výrobné stromy
Zobraziť dostupnosť materiálov

* Ceny sú uvedené bez DPH

Každý variant je možné upraviť na prianie.

Jak náš Customer Relationship Management systém hodnotí uživatelé

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.