Zadať úlohy a potom sledovať, ako všetko šliape k úspešnému uspokojeniu priania zákazníka. Po tom určite túži každý rozumný manažér. Takým efektívnym „sledovacím zariadením“ v našom AutoCRM systéme je tzv. Kanban board. Keď chcete riadiť nielen firmu remote, ale máte napríklad aj väčší tím, tak „úlohy“ a ich prehľad a spracovanie sú pre Vás tým najdôležitejším v spoločnosti.
Na tomto jednoduchom paneli vidíte všetko dôležité, tzn. aké úlohy, kto a pre koho riešia, av akom sú aktuálne stave. Úlohy jednotliví používatelia jednoducho presúvajú medzi stavmi jednoduchým presunutím myšou. Nie je potrebné nič zložito otvárať, upravovať alebo preklikávať. Jednoducho len vezmem a ťahám. Automaticky sa navyše zobrazí užívateľovi aj sledujúcej osobe notifikácia o modifikácii danej úlohy. Vy ako manažér viete o každej úlohe o ktorej vedieť chcete. A to nielen v dektopovej verzii CRM, ale aj vo Vašom mobilnom telefóne.
Úlohy v Kanban boarde sú jednoducho filtrovateľné, či už východzími filtrami, alebo podľa jednotlivých poliach entity Úloha. A to všetko môžete vidieť ihneď, keď prídete do práce:
- jak jsou na tom jednotlivé úkoly
- co lidé udělali/nestihli udělat
- které úkoly „hoří“ či mají nejvyšší prioritu a nejsou dokončeny
- kdo splnil všechny úkoly, co měl v zadání