CRM s nahrávaním hovorov – efektívne riešenie pre posilnenie vzťahov so zákazníkmi

Telefónne hovory sú nevyhnutnou súčasťou komunikácie so zákazníkom. Ich zaznamenanie môže v budúcnosti uľahčiť ďalší obchodný styk. Vďaka systému CRM s nahrávaním hovorov budete mať vždy prehľad o tom, o čo sa konkrétny zákazník zaujímal a ako s jeho požiadavkami ďalej pracovať. Všetky dáta budete mať okamžite k dispozícii. Riešenie pre komplexné riadenie spoločnosti.

Obsah
Nahrávaním hovorov zlepšíte komunikáciu s klientmi a posilníte svoju obchodnú stratégiu.

Význam nahrávania hovorov v CRM

Ak je hovor zaznamenaný, je možné s ním ďalej pracovať. V opačnom prípade nám môžu uniknúť dôležité údaje využiteľné v ďalšej obchodnej komunikácii. Ďalším prínosom je zlepšenie vnútrofiremnej komunikácie pri odovzdávaní informácií o klientoch. Systém umožňuje nahrávky posielať do e-mailu, uložiť do pamäťových zariadení, sprístupniť v aplikácii CTI alebo priamo integrovať do systému CRM. Jednou zo zaujímavých možností je systém AutoCRM, ktorý umožní tvorbu vlastnej entity a automatizáciu procesov.

Výhody nahrávania hovorov v zákazníckom servise a predaji

Analýza dát z uložených telefónnych hovorov poskytne cenné informácie o tom, ako s každým jednotlivým zákazníkom správne komunikovať. Poznáte zvyklosti svojich zákazníkov, ich priania a potreby a tým pádom sa im viac priblížite. Tento fakt ocenia pochopiteľne aj vaši zákazníci, ktorí získajú pocit, že nie sú iba anonymnými osobami, ktorých číslo bolo náhodne vybrané. Každý ďalší telefónny hovor bude teda viac osobný, a teda z obchodného hľadiska úspešnejší. Súčasťou databázy každého klienta bude napríklad prehľad o počte objednávok, druhu nakupovaného tovaru, cenovej hladine a pravidelnosti nákupov. Budete si teda môcť jednoducho v projektovom riadení vytvoriť plán, kedy a s akou ponukou konkrétneho zákazníka osloviť.

telephone g9ca79fc7a 1280

Školenie nových pracovníkov

Systém nahrávania hovorov môže tiež uľahčiť koučing v call centre. Vždy je oveľa jednoduchšie učiť sa na príkladoch z praxe ako sa snažiť získať nič nehovoriace teoretické znalosti.

Využitím dát z nahrávania hovorov získate dôveru svojich zákazníkov a vaše podnikanie sa posunie o ďalší krok.

Funkcia nahrávania hovorov v CRM systémoch

CRM systémy umožňujú nahrávanie ako prichádzajúcich, tak aj odchádzajúcich hovorov, kedy ešte pred zdvihnutím telefónu presne viete, s kým budete hovoriť a aký postoj k volajúcemu zaujať.

Možnosť automatického alebo ručného nahrávania

Ručné nahrávanie je využívané predovšetkým v situácii, keď je potrebné získať na nahrávanie povolenie druhej strany. Niektoré spoločnosti dávajú prednosť automatickému nahrávaniu všetkých hovorov. Znamená to, že sú zákazníci vopred systémom upozornení, že bude ich hovor nahraný. Zaznamenanie hovorov môže pomôcť pri riešení nejasností v oblasti sťažností alebo reklamácií.

Označovanie hovorov a kategorizácia

Jednou zo súčastí systému nahrávania hovorov je takzvané tiketovanie. Je to skvelý spôsob, ako znížiť obchodné náklady a zvýšiť spokojnosť zákazníkov. Po uskutočnení hovoru so zákazníkom agent vygeneruje tiket, na ktorom sú uvedené všetky dôležité dáta.

Možnosti vyhľadávania a načítania

Triedenie zákazníkov podľa parametrov, ktoré si určíte, vám dáva možnosť naplánovať úspešnú reklamnú a predajnú kampaň. Systém vám teda zákazníkov nielen vyhľadá a načíta, ale tiež ich porovná a roztriedi tak, aby bolo možné zacieliť na konkrétne požiadavky.
hassan ouajbir IYU YmMRm7s unsplash
Systém nahrávania hovorov prináša veľkú časovú úsporu. Už pred začatím hovoru viete, na čo sa zamerať.

Výhody integrácie nahrávania hovorov s CRM

Telefonát na základe vygenerovania potrebných informácií je spôsob, ako si existujúcich zákazníkov udržať. Ďalšou možnosťou je obnova komunikácie v prípade ponuky nových produktov.

Vylepšená spolupráca medzi tímami

Pre nastavenie dokonalej obchodnej stratégie je veľmi dôležitá tímová spolupráca. Nahrávanie hovorov, ich následná analýza a roztriedenie môže teda pomôcť zvýšiť úspešnosť každého agenta.

Lepšie rozhodovanie vďaka štatistikám v reálnom čase

Po dokončení úlohy sa dá ešte so získanými dátami pracovať na vytvorení štatistík a grafov. Zistíte, koľko daná úloha zabrala času, aké boli náklady a podľa týchto informácií sa vytvorí plán ďalšej práce.
charanjeet dhiman mHusyBu4bxM unsplash
Využite systém CRM na posilnenie obchodného ducha celého tímu. Výsledkom bude zvýšenie zisku.

Výber správneho CRM s nahrávaním hovorov

Pri výbere vhodného CRM systému je dôležité zohľadniť niekoľko parametrov, ktoré sa dajú zhrnúť do štyroch základných bodov.
  1. Užívateľská prívetivosť
  2. Možnosti prispôsobenia
  3. Integračné schopnosti
  4. Cena

 

Vždy je dôležité rozvážiť, čo vlastne od systému očakávame a aké máme možnosti v oblasti rozpočtu. Preto je dobré ujasniť si priority. Jednou z nich by mala byť možnosť integrácie CRM systému so sociálnymi sieťami. Vygenerovanie kontaktov cez Facebook zvýši mieru konverzie.
berkeley communications WEDDt u3q3o unsplash

CRM systémy s nahrávaním hovorov

AutoCRM

Tento systém je schopný pokryť všetky zásadné procesy pre marketingovú a obchodnú činnosť. Je plne funkčný na riadenie komunikácie ako so zákazníkmi, tak aj v rámci firemného tímu. Ide o cloudový systém, ktorý umožní prístup k dátam kedykoľvek, odkiaľkoľvek a na akomkoľvek zariadení.

Salesforce

Programovateľná platforma Salesforce pozostáva z viacerých modulov. V rámci každého z nich sú k dispozícii štandardné funkcionality na pokrytie väčšiny firemných procesov.

Hubspot CRM

Systém umožňuje začať priamo v CRM s vybraným kontaktom komunikovať. A to ako telefonicky, tak aj prostredníctvom mailu, live chatu alebo messengeru.

Pipedrive

Hlavným prvkom je vizuálna predajná nástenka, na ktorej je možné sledovať leady, merať kľúčové aktivity a zamerať sa na predajnú stratégiu.

Pomôžte svojej značke vyniknúť a splňte očakávania svojich zákazníkov. Vašou odmenou budú nielen vyššie zisky, ale aj obojstranná dôvera.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.