Aktivity a kalendár

Dokumentace

[get-documentaion]

V predvolenom nastavení sú v AutoCRM k dispozícii tri typy aktivít:

  • Stretnutie
  • Hovory
  • Úlohy

Správca môže vytvoriť vlastnú entitu typu Udalosť. Potom je možné v Administrácii > Nastavenie > Aktivity nastaviť tento typ entity ako Aktivitu a sprístupniť ju v Kalendári.

K dispozícii je dashlet ‚Moje aktivity‘ zobrazujúce aktuálne a nadchádzajúce záznamy aktivít súvisiace s aktuálnym užívateľom.

Účty, Kontakty, Potenciálni zákazníci, Príležitosti, Prípady majú v podrobnom zobrazení panel Aktivity. Vlastné entity typu Base Plus majú aj panel Aktivity.

Schôdzky a hovory

Účastníci

Podporované sú 3 typy účastníkov: Užívatelia, Kontakty, Potenciálni zákazníci. Pre každého účastníka je možné zadať stav prijatia: Prijatý, Predbežný, Odmietnutý.

Kliknutím na tlačidlo v pravom hornom rohu je možné účastníkom posielať e-maily s pozvánkami . Účastníci budú môcť nastaviť svoj stav prijatia kliknutím na zodpovedajúci odkaz v e-maile. Šablónu pre e-maily s pozvánkou je možné zmeniť v časti Administrácia > Správca šablón > Pozvánka.

Pripomenutie

Existujú dva typy pripomenutí: Popup (správa v aplikácii) a E-mail. Pripomienky budú aplikované na priradeného používateľa a používateľa zadaného v poli Používatelia.

Predvolená doba trvania

Predvolený čas trvania môže zmeniť správca v časti Prispôsobenie > Správca entít > Schôdzky / Hovory > Pole > Trvanie > Predvolené. Musí byť špecifikované v sekundách.

Úlohy

Polia Dátum začatia a Dátum splatnosti nie sú povinné. Dáta je možné zadať s časovými časťami alebo bez nich.

Pripomenutie

Pole Pripomenutie je skryté, ak je pole Dátum splatnosti prázdne. Zobrazí sa po vyplnení.

Plánovač

Poskytuje možnosť zobraziť rozsahy voľného času pre účastníkov (užívateľov) pri plánovaní udalosti. Dostupné pre stretnutia, hovory a vlastné entity typu Udalosť.

Panel Plánovač je možné pridať alebo odstrániť v časti Administrácia > Správa vzhľadu > vyberte požadovaný typ entity > Spodné panely.

Aké typy entít budú brané do úvahy pri zobrazovaní časových rozsahov obsadenosti, je možné nakonfigurovať v Administraciu > Nastavenie > Zoznam voľných / zaneprázdnených entít.

Kalendár

Kalendár zobrazuje schôdzky, hovory, úlohy. Je tiež možné zobraziť vlastné entity typu Udalosť.

Podporované zobrazenia:

  • Mesiac
  • Týždeň
  • Deň
  • Časová os

Užívatelia môžu pridať Kalendár na svoj riadiaci panel.

Je možné zobraziť kalendár iného užívateľa (ak máte prístup určený rolami). Tlačidlo Kalendár je dostupné v detailnom zobrazení užívateľa.

Obnovenie kalendáre

Ak chcete obnoviť položky kalendára, môžete kliknúť na časové obdobie hore uprostred.

Zdieľaný kalendár

Užívatelia môžu vytvárať vlastné zdieľané zobrazenia, ktoré budú zobrazovať udalosti konkrétnych tímov.

Poznámka: Aby mohol používateľ používať zdieľané kalendáre , musí mať nastavené správne Užívateľské oprávnenie v Rolách. Nastavte oprávnenie na tím alebo all.

Poznámka: Zdieľané zobrazenie zobrazuje udalosti užívateľov vybraného tímu. Nie je nutné zobrazovať udalosti priradené tomuto tímu (napr. udalosť je priradená tímu, ale nie je priradená žiadnemu užívateľovi tohto tímu).

Zdieľané zobrazenie je k dispozícii aj na zobrazenie časovej osi . Umožňuje prezerať udalosti viacerých užívateľov.

Vlastné entity v kalendári

Správca môže vytvoriť vlastnú entitu typu Udalosť. Potom je možné v Administrácii > Nastavenia > Zoznam entít aktivít  nastaviť tento typ entity ako Aktivitu a sprístupniť ju v Kalendári.

V prípade vlastných entít v predvolenom nastavení pole Priradený používateľ určuje používateľa, ktorý uvidí záznam v kalendári. Je tu možnosť mať viac priradených užívateľov.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.