Potenciálny zákazník vypĺňa email a telefón do formulára na webe. Vedenie firmy ihneď o takomto kroku vie, pretože má na svojom dashboarde v CRM/ERP zoznam Potenciálov anglicky Leadov. Odchádza notifikácia na príslušného člena tímu, ktorý sa rovno začína o potenciálny kontakt starať.
Všetka emailová komunikácia sa radí pod potenciálny kontakt. Kontakt je konvertovaný na obchodný prípad, organizáciu či osobu.
Člen tímu si volá s potenciálnym zákazníkom a toto volanie je automaticky zaznamenané pod kontakt v CRM. Všetky emaily, schôdzky, volania, dokumenty, kontakty a akékoľvek ďalšie entity sú radené ku konkrétnemu kontaktu / organizácii automaticky.
Volanie môžu byť prepisované do textu pre ľahšiu orientáciu.
Potenciálnemu zákazníkovi je zasielaná ponuka zo šablóny šetriaca čas a eliminujúca ľudské chyby. Rovnako tak sa už objednávalo u dodávateľov tovar, ktorý chýba na skladoch či výrobniach. O všetkom sú záznamy, všetko je v prehľadných tabuľkách a grafoch prezentované majiteľovi či manažérom tímov.
Operatíva sa rieši cez prehľadných chát, ktorý je totožný so Slackom. Chat má svoju aplikáciu v mobilnom telefóne a celý softvér sa dá pohodlne ovládať cez prehliadač.
Z prichádzajúcich emailov sa na jeden klik tvorí úloha pre zamestnancov, po dodávke tovaru na sklad sa toto automaticky prepisuje do eshopu.
Iba tvrdé dáta znamenajú možnosť predpovedať, vedieť a orientovať sa vo vlastnej firme. Sú niektorí preťažení a iní úlohy odkladajú? Toto je veľmi jednoduché zistiť. Rovnako ako mať prehľad o firemných zdieľaných emailových schránkach.
Workflow a business process manažment. Maximálna automatizácia každej opakovanej rutiny. Toto je firemný rok 2020.
Repetitívne práce patria strojom. Ľudia sú kreatívni a treba ich iba smerovať a riadiť.