Trh s fotovoltaickými systémami sa rýchlo rozvíja na celom svete vďaka zvyšujúcemu sa dopytu po obnoviteľných zdrojoch energie. Česká republika nie je v tejto výnimkou. Fotovoltaické panely sa stávajú cenovo dostupnejšími a ich efektivita sa zvyšuje. Vďaka tomu môže čoraz viac domácností aj podnikov prejsť na solárnu energiu.
Spoločnosti zaoberajúce sa inštaláciou fotovoltaických systémov zažívajú veľký boom a ich podnikanie raketovo rastie. Tieto firmy sú postavené pred mnoho výziev, ktoré musia zdolať, aby mohli uspieť v konkurenčnom prostredí a úspešne zvládli rast a rozvoj. Jednou z týchto výziev je aj výber vhodného informačného systému. Informačný systém by mal byť skvelým pomocníkom a nástrojom, ktorý pomáha firmu riadiť v bežnej prevádzke, ale aj pri strategických rozhodnutiach. My v Apertia Tech sme už v mnohých firmách, ktoré sa práve fotovoltaikou zaoberajú, úspešne implementovali nástroj pre riadenie ich firiem, konkrétne systém AutoCRM.
Máme vyvinuté 3 špecifické verzie CRM systému, ktoré sa hodia pre firmy inštalujúce fotovoltaiku. Vieme tak vyriešiť systém pre firmu začínajúcu – AutoCRM Start. Pre firmu, ktorá je už väčšia je vhodné AutoCRM a pre spoločnosť, ktorá potrebuje naozaj komplexný systém je tu AutoERP.
Aké funkcionality systém AutoCRM|ERP ponúka?
- Kompletný prehľad zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- História vzťahu so zákazníkom na jednom mieste – všetky aktivity ako sú volania, emaily, schôdzky, sms, udalosti
- Komplexná evidencia všetkých informácií
2. Sledovanie leadov – dopytov – akvizícií a ich úspešnosť
3. Integrovaný emailový klient
4. Integrovaný klient pre dátové schránky
5. Integrovaný chat pre vnútrofiremnú komunikáciu
6. Sledovanie obchodných príležitostí
7. Ponuky pre zákazníkov vrátane PDF výstupov s grafikou presne na mieru
8. Zmluvy – evidencia zmlúv vrátane možnosti online podpisu
9. Formuláre – Plná moc, Súhlasné vyhlásenia, Žiadosti a ďalšie
10. Projektové riadenie v prehľadnom kanban boarde vrátane úloh a GANTT diagramu
11. Montáže a inštalácia – plánovanie a sledovanie montáží a realizácia zákaziek
12. Nákup – objednávky tovaru a materiálu u dodávateľov
13. Produkty – kompletné informácie o produktoch
14. Fakturačný systém – kompletná sada všetkých dokladov – Zálohové faktúry, Faktúry prijaté, Faktúry vydané, Daňové doklady, Pokladničné doklady, Dobropisy
15. Skladový systém – príjemky, výdajky, naskladňovanie, presuny medzi skladmi atď.
16. Provízny systém – automatický výpočet provízií z dojednaných obchodov
17. Cestovné náhrady – automatický výpočet cestovných náhrad
18. Newsletter nástroj – hromadné posielanie mailov na cieľové skupiny
19. Dokument management systém – všetky dokumenty priradené do kategórií aj k jednotlivým záznamom v systéme
20. Interaktívna mapa všetkých projektov a zákaziek
21. Firemná znalostná báza – wiki
22. Reporting nad všetkými dátami v systéme
23. Workflows – jednoduchá automatizácia
24. Business Process Management – komplexný automatizačný nástroj
25. Veľa ďalších funkcií, ktoré Vaša firma potrebuje a my ich pripravíme pre Vás na mieru
Aké sú kľúčové faktory pri výbere správneho informačného systému?
Funkcia informačného systému
Každá spoločnosť má svoje špecifiká a svoje procesy, pomocou systému AutoCRM|ERP môžete sledovať všetky informácie o Vašej firme a systém sa Vašej firme úplne prispôsobí. Keď firma rastie, tak systém rastie spolu s firmou a nehrozí tak, že budete musieť v priebehu riešiť prechod na iný systém, pretože ten ktorý ste vybrali skôr už Vášmu podnikaniu nestačí. Vďaka AutoCRM | ERP tiež máte svoje dáta a nástroje na jednom mieste a nemusíte zložito prepínať medzi niekoľkými systémami aby ste mali k rýchlo k dispozícii všetko čo potrebujete.
Integrácia s inými systémami
Je dôležité, aby bol systém jednoducho prepojiteľný s ďalšími nástrojmi, ktoré využívate napr. s eshopom, systémom pre monitoring FVE, účtovníctvom atď. AutoCRM|ERP má REST API, vďaka ktorému je ľahké ho pripojiť na okolité systémy.
Cena systému a náklady prevádzky
Cena je samozrejme zásadným faktorom. S AutoCRM|ERP sa Vám podarí dostať dlhodobé náklady jednoducho pod kontrolu. V AutoCRM|ERP je potrebné počítať so vstupnou investíciou na implementáciu, ktorá je závislá na veľkosti a funkciách systému. Potom sa systém stáva majetkom Vašej spoločnosti. Náklady na prevádzku sú následne už nízke. Nikdy nebudete platiť žiadne ročné licenčné poplatky, extra poplatky za aktualizácie a update systému a dokonca ani za počet používateľov.
Technická podpora a služby
Je potrebné zabezpečiť, aby bola k dispozícii kvalitná technická podpora a služby, aby bolo možné riešiť akékoľvek technické problémy, ktoré môžu nastať.
Mobilita a dostupnosť
Systém by mal dostupný prostredníctvom webového rozhrania alebo aplikácie pre mobilné zariadenia, aby bolo možné pracovať s ním odkiaľkoľvek a kedykoľvek. Čo ocenia najmä kolegovia v teréne. AutoCRM|ERP je plne responzívna webová aplikácia a je pre Vás dostupný kedykoľvek potrebujete.
Takto navrhnutý systém je samozrejme vhodný aj pre spoločnosti, ktoré sa všeobecne zaoberajú montážami a realizáciami zákaziek v teréne. Či už sa jedná o stavebné práce, inštalácia klimatizácií alebo tepelných čerpadiel, plynových a elektrických zariadení, servisné práce a mnoho ďalších.