Spolupracujeme teraz novo so spoločnosťou Signi, ktorá zaisťuje elektronický podpis na Vašom dokumente v CRM systéme.
Tým, že všetky dokumenty môžete mať automatizované a ešte aj elektronický podpis, tak nielen šetríte papier, ale čas a všetko je viac efektívne.
Ako funguje elektronický podpis v AutoCRM?
- v AutoCRM si vytvoríte zmluvu napr. z ponuky
- Následne zmluvu buď automaticky alebo ručne odošlete zákazníkovi cez Signi
- Zákazník napr. cez mobil zmluvu podpíšete
- Vám do AutoCRM príde podpísaný dokument, ktorý sa uloží k zákzaníkovi.
Čo je elektronický podpis?
- Záväzný, legálny elektronický podpis. Právna váha takého dokumentu je rovnaká ako dokumentu, ktorý je podpísaný ručne.
- Je zaručená bezpečnosť a vzdialené overenie totožnosti cez BankID aj podľa legislatívy AML, elektronická pečať a časová pečiatka
- Možnosť podpisového workflow, ktoré uľahčuje prácu
- Samozrejmosťou je bezpečná archivácia dokumentov na jednom mieste v Signi, ale zároveň u každého klienta v AutoCRM
Viac informácií sa môžete dozvedieť na originálnych stránkach spoločnosti Signi.