Obchodníci sú väčšinou ľudia veľmi dynamickí, rýchli, pohotoví a komunikatívni. Ak podporíme ich dynamickosť automatizovaným CRM systémom, ich sila sa stáva takmer raketovou :-).
Čím môže CRM systém podporiť ich prácu? V našom AutoCRM systéme je napr. jedným z najsilnejších nástrojov možnosť zaznamenať a uchovať akýkoľvek telefónny hovor s klientom, či už potenciálnym alebo súčasným. Stačí mať v CRM založený Kontakt s platným mobilným číslom. Akonáhle obchodník na dané tel. číslo „klikne“ v CRM, automaticky sa mu v mobilnom telefóne vytočí nový hovor. Tento hovor je celý čas nahrávaný a po skončení hovoru uložený u daného kontaktu v CRM. Kedykoľvek je možné hovor znovu prehrať bežne dostupnými aplikáciami pre prehrávanie zvukových záznamov.
![Nahrávanie hovorov, ukladanie do CRM a prepis do dokumentu 1 screen 30](https://autocrm.sk/wp-content/uploads/2021/02/screen-30-1024x573.png)
Každý takto nahraný záznam je možné navyše cez umelú inteligenciu „preložiť“ do písanej podoby, teda textového záznamu. Výsledok tohto procesu záleží na kvalite nahraného záznamu, aj kvalite a rýchlosti slovného prejavu volajúcich.
Vďaka týmto a ďalším nástrojom umožňuje CRM systematicky zaznamenávať všetku komunikáciu s klientmi bez ďalšej administratívnej záťaže.
![Nahrávanie hovorov, ukladanie do CRM a prepis do dokumentu 2 screen 28](https://autocrm.sk/wp-content/uploads/2021/02/screen-28-768x366.png)