Obchodníci sú väčšinou ľudia veľmi dynamickí, rýchli, pohotoví a komunikatívni. Ak podporíme ich dynamickosť automatizovaným CRM systémom, ich sila sa stáva takmer raketovou :-).
Čím môže CRM systém podporiť ich prácu? V našom AutoCRM systéme je napr. jedným z najsilnejších nástrojov možnosť zaznamenať a uchovať akýkoľvek telefónny hovor s klientom, či už potenciálnym alebo súčasným. Stačí mať v CRM založený Kontakt s platným mobilným číslom. Akonáhle obchodník na dané tel. číslo „klikne“ v CRM, automaticky sa mu v mobilnom telefóne vytočí nový hovor. Tento hovor je celý čas nahrávaný a po skončení hovoru uložený u daného kontaktu v CRM. Kedykoľvek je možné hovor znovu prehrať bežne dostupnými aplikáciami pre prehrávanie zvukových záznamov.
Každý takto nahraný záznam je možné navyše cez umelú inteligenciu „preložiť“ do písanej podoby, teda textového záznamu. Výsledok tohto procesu záleží na kvalite nahraného záznamu, aj kvalite a rýchlosti slovného prejavu volajúcich.
Vďaka týmto a ďalším nástrojom umožňuje CRM systematicky zaznamenávať všetku komunikáciu s klientmi bez ďalšej administratívnej záťaže.