Integrácia Outlooku a CRM

V rámci rozšírenia firemného systému AutoCRM je k dispozícii aj integrácia a synchronizácia s aplikáciou Outlook.

Nastavenie samotnej integrácie vykonáva administrátor v užívateľskom prostredí Administrácia systému AutoCRM. Synchornizácia potom prebieha na úrovni udalostí v kalendári, na úrovni kontaktov, a na úrovni emailov.

Synchronizácia kalendára
Sú podporované tri režimy synchronizácie:

  • Z Outlooku do AutoCRM
  • Z AutoCRM do Outlooku
  • Vzájomná synchronizácia
 

V kalendári je možné synchronizovať:

  1. Stretnutia, Volanie, aj vlastné entity typu Udalosť je možné synchronizovať z AutoCRM do Outlooku.
  2. Účastníci sú synchronizovaní z Outlooku do AutoCRM ako Kontakty, Potenciálni zákazníci a Užívatelia.
  3. Účastníci nie sú synchronizovaní z AutoCRM do Outlooku.
  4. Opakované aktivity programu Outlook nie sú synchronizované do AutoCRM.

 

Synchronizácia kontaktov
Poskytuje možnosť posielať kontakty z AutoCRM do programu Outlook do konkrétneho priečinka. Odosielané sú polia: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo a názov účtu.

Synchronizácia emailov
Synchronizácia prebieha cez IMAP a SMTP protokoly. Nie je potrebné heslo z Outlooku ukladať do AutoCRM.

Stejný princip integrace a synchronizace platí pro Google. 

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.