Dochádzkový systém v AutoCRM

Každá firma potrebuje mať dochádzkový systém. Musí plniť nielen legislatívne povinnosti, ale niektoré chcú mať aj prehľad kedy ich zamestnanci pracujú.

Dochádzkový systém, ktorý sme vytvorili v AutoCRM:

  • každý si zaznamenáva dochádzku
  • mesačný report
  • tímový report
  • mesačné odovzdávanie na personálne oddelenie

Dochádzkový systém sa dá upraviť podľa požiadaviek zákazníka.

  • vo chvíli, keď zamestnanec otvorí CRM systém, tak sa zaznamená čas. Toto je ideálne napr. pre spoločnosti, ktoré často využívajú homeoffice.
  • môže systém sledovať prácu na projektoch a tým aj monitorovať čas.

 

Samozrejme, že sa dá systém upraviť podľa požiadaviek zákazníka.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.