Ako zadávate úlohu v CRM

Ráno prídem k mailu v CRM systéme, ktorým riadim spoločnosť a tam vidím niekoľko požiadaviek od našich klientov. Hneď to musím zadať na rôznych ľudí alebo priradiť k rôznym oddeleniam.

 

1. Z e-mailu na 1 klik tvorím úlohu, a priraďujem ho na vývojové oddelenie jednému z našich programátorov.

 

Screenshot 14

 

Screenshot 15

 

2. Zamestnanci príde notifikácia, že som mu zadala úlohu. Z e-mailu sa naň ihneď môže pozrieť.

3. Prehľad všetkých úloh má v kanban boarde

 

Screenshot 12

 

4. Vo chvíli, keď začne na úlohe pracovať, tak presunie úlohu do sekcie „makáme na tom“.

5. Klient má prehľad o všetkom, čo pre neho robíme. Má svoj účet a do neho sa môže pozrieť a zistiť v akej fáze je jeho požiadavka.

6. Po dokončení úlohy, presunie v kanban boarde informáciu do fázy “dokončené”. (pretiahne myšou alebo zmení stav)

7. V rovnakej chvíli mi príde informácia, že daná úloha je dokončená.

 

Screenshot 13

 

8. Automaticky po týždni (čas si každý dá svoj) sa úloha v stave “dokončené” presunie do archívu.

Mám prehľad o fungovaní celej spoločnosti. Každá úloha sa mi automaticky páruje s daným klientom a vidím, koľko na ňom bolo strávených času.

 

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.