Znalostná báza

Knowledge Base poskytuje možnosť vytvárať články. Články majú obsahovať informácie o produktoch pre zákazníkov alebo pomôcť používateľom CRM zlepšiť ich produktivitu.

Pre sprístupnenie článku na portáli je potrebné nastaviť jeho stav na ‘Publikované’ a vybrať portál v poli Portály . Uistite sa, že rola portálu umožňuje prístup k znalostnej báze a že je na portál pridaná karta navigačnej ponuky.

Ak zadáte Dátum vypršania platnosti , bude článok k tomuto dátumu na portáli automaticky skrytý.

Je možné určiť jazyk článku. Článok sa zobrazí iba používateľom portálu, ktorí majú nastavený tento jazyk.

Poradie, v ktorom sú články uvedené, je možné upraviť akciami v rozbaľovacej ponuke konkrétneho článku.

Články znalostnej bázy je možné prepojiť so záznamami prípadu, čo poskytuje rýchly prístup k informáciám zo záznamu prípadu.

Kategória

Kategórie umožňujú zoskupovať články. Jedna kategória môže obsahovať viac podkategórií. Každý článok môže súvisieť s jednou alebo viacerými kategóriami.

Kategória znalostnej bázy je samostatný typ entity, preto je možné prístup riadiť rolami ACL.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.