Konverzia

Konverzia označuje situáciu kedy návštevník webových stránok vykoná akciu vyžiadanú prevádzkovateľom webu (nákup, dopyt, odber newslettera, registrace, atd.). registrácia, atď.). S konverziou je úzko spojený pojem Konverzný pomer, ten získame vydelením počtu konverzií počtom celkových interakcií s reklamou, ktoré je možné priradiť ku konverzii počas rovnakého obdobia.

Ak napríklad zaznamenáte 140 konverzií z 2000 interakcií, konverzný pomer bude 7 %.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.