Konfigurácia IMAP a SMTP

V tomto článku:

Konfigurácia IMAP

Poznámka: Aby prichádzajúce e-maily fungovali, musíte mať v systéme správne nakonfigurovaný cron.

IMAP umožňuje načítať vaše e-maily z e-mailového klienta. Ak chcete nastaviť účet IMAP, vykonajte nasledujúce kroky:
1. Vyberte kartu Emaily > ponuka vpravo hore > Emailové účty.
2. Kliknite na Vytvoriť emailový účet .
3. V časti Hlavná adresa zadajte svoju e-mailovú adresu . Meno e-mailového konta sa generuje automaticky, ale môžete ho zmeniť.

Vytvorit novy email 1

 

 

    1. V časti IMAP zadajte do zobrazených polí názov servera , užívateľské meno e – mailového klienta a heslo e-mailového klienta.

v poli security vyberte SSL pre zabezpečené pripojenie. Port IMAP bude vygenerovaný automaticky. Nastavené od umožňuje vybrať dátum, od ktorého majú byť e-maily archivované. V prípade, že chcete archivovať staré e-maily, nastavte to na nejaký skorší dátum ku dňu, od ktorého majú byť načítané.
nastaveni IMAP 1

 

  1. V poli Synchronizované zložky určte, ktoré zložky sa majú sledovať . V predvolenom nastavení je nastavené na INBOX. Ak na odosielanie e-mailov používate externého e-mailového klienta, môžete pridať priečinok Odoslané na archiváciu týchto e-mailov.
  2. Pole Vložiť do zložky umožňuje zadať zložku, do ktorej sa budú ukladať prichádzajúce e-maily.
  3. Kliknutím na Test pripojenia skontrolujte, či bolo všetko zadané správne. Ak je pripojenie úspešné, kliknite na Uložiť v hornej časti stránky.

Konfigurácia SMTP

SMTP umožňuje odosielať e-mailové správy von. Užívatelia môžu zmeniť nastavenia SMTP vo svojich osobných e-mailových účtoch. Správca môže tiež povoliť použitie systémového SMTP (zdieľať ho).

Užívatelia môžu mať viacero účtov SMTP. E-mailové adresy, z ktorých môže používateľ odosielať e-maily, sú však definované e-mailovými adresami v zázname Užívateľa.

Ak chcete nastaviť účet SMTP, postupujte takto:

  1. Prejdite buď na stránku Emailové účty (karta E-maily > ponuka vpravo hore > Emailové účty).
  2. Začiarknite políčko Use SMTP.
  3. Zadajte názov SMTP hosť , v poli SMTP security vyberte TLS pre zabezpečené pripojenie. Automaticky bude nastavený správny port SMTP .
  4. V poli SMTP Auth Mechanism vyberte možnosť LOGIN.
  5. Začiarknite políčkoSMTP Auth a do zobrazených polí zadajte svoje meno užívateľa -e mailového klienta a heslo e-mailového klienta.
  6. Kliknutím na Odoslať skúšobný e-mail skontrolujte, či bolo všetko zadané správne. Ak je pripojenie úspešné, dostanete testovací e-mail na zadanú e-mailovú adresu.

 

nastaveni smtp

Nastavení účtu G Suite

    1. Prihláste sa do administrátorskej konzoly Google.
    2. Prejdite na Aplikácie > G Suite > Gmail > Pokročilé nastavenia.
    3. Vyberte organizačnú jednotku v časti * organizácie.
    4. V časti Prístup POP a IMAP zrušte začiarknutie políčka Zakázať prístup POP a IMAP pre všetkých užívateľov.
    5. Každý používateľ musí povoliť prístup IMAP, ako je popísané pre účet Gmail.

Nastavenie účtu Gmail

  1. Prihláste sa k svojmu účtu Gmail.
  2. Zvoľte Nastavení> Nastavenie.
  3. Kliknite na kartu Preposielanie a POP/IMAP.
  4. V prístupe IMAP vyberte možnosť Povoliť IMAP.
  5. Kliknite na Uložiť zmeny.

Poznámka: Existujú dva spôsoby, ako môžete nastaviť IMAP a SMTP pre účet Gmail:

Ďalšie informácie získate kliknutím tu .

Nastavenie konta Outlook

    1. Prejdite na svoj účet Outlook.
    1. Vyberte NastaveníZobraziť všetky nastavenia programu Outlook.
  1. Na navigačnom paneli vyberte Mail > Sync email.
  2. Kliknutím na Áno povolíte prístup POP a IMAP.
  3. Stlačte tlačidlo Uložiť v hornej časti stránky.

Konfigurace Outlooku

Poznámka: Ak máte pre svoj účet Microsoft povolenú 2FA , musíte si vytvoriť heslo aplikácie a použiť ho v AutoCRM namiesto svojho hlavného hesla. Viac informácií tu .

Nastavenie účtu Yahoo

Prístup IMAP a SMTP je v predvolenom nastavení povolený. Všetko, čo potrebujete, je povoliť „menej bezpečný“ prístup. Ak chcete získať ďalšie informácie, postupujte podľa týchto pokynov .

Podrobnosti o konfigurácii sú k dispozícii tu .

Odstraňovanie problémov

Chyba: Nedá sa prihlásiť, používateľ alebo heslo je zlé

Krok 1. Skontrolujte užívateľské meno e-mailového klienta a heslo e-mailového klienta.

Ak sa nemôžete prihlásiť, uistite sa, že ste zadali správne užívateľské meno a heslo.

Krok 2. Povoľte menej bezpečné aplikácie.

Použite integráciu Google „Odkaz bude dodaný“ , ktorá poskytuje bezpečné overenie prostredníctvom Oauth2, inak budete musieť zmeniť nastavenia a umožniť menej bezpečným aplikáciám prístup k vášmu účtu.

Pre účty Gmail

  1. Prejdite do svojho účtu Google.
  2. Na navigačnom paneli vyberte Zabezpečenie.
  3. Ak máte zapnuté dvojfázové overenie musíte ho vypnúť.
  4. V časti Prístup menej zabezpečenej aplikácie zapnite prístup (K dispozícii len do 30. mája).
    google mene zabezpecene aplikace

 

Pre účty Yahoo

  1. Prejdite na svoj účet Yahoo.
  2. Na navigačnom paneli vyberte Zabezpečenie účtu.
  3. V dolnej časti stránky kliknite na Povoliť aplikácie, ktoré používajú menej bezpečné prihlasovanie.

Méně bezpečná aplikace

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.