Call centrum je centralizovaná kancelária používaná na príjem alebo prenos veľkého objemu otázok po telefóne. Prichádzajúce call centrum prevádzkuje spoločnosť za účelom správy prichádzajúcej podpory produktov, služieb alebo informačných otázok od spotrebiteľov. Odchádzajúce call centrá sú prevádzkované pre telemarketing, pre získavanie charitatívnych alebo politických darov, vymáhanie dlhov, prieskum trhu, núdzové oznámenia a krvné banky pre naliehavé/kritické potreby.
Call centrum má otvorený pracovný priestor pre agentov call centra s pracovnými stanicami, ktoré zahŕňajú počítač a displej pre každého agenta a sú pripojené k systému riadenia prichádzajúcich/odchádzajúcich hovorov, a jednu alebo viac dohliadacích staníc. Môže byť prevádzkovaný samostatne alebo prepojený s ďalšími centrami, často prepojenými s podnikovou počítačovou sieťou.