Riadenie vzťahov so zákazníkmi môžete mať odteraz pod palcom
A nielen riadenie vzťahov so zákazníkmi. Spolu s ním ešte váš firemný marketing, plánovanie projektov a celý rad ďalších činností súvisiacich s manažmentom vašej firmy. Stačí si zaobstarať systém AutoCRM a váš biznis pobeží ako dobre namazaný stroj.
CRM na riadenie vzťahov so zákazníkmi – ako vám uľahčí život
Ako len si budete priať
Systém je tzv. modeler a môžu ho upravovať aj ľudia, ktorí nevedia programovať. Veľmi jednoducho je možné pridať entitu či políčko v entite. V momente obstarania je systém váš aj so všetkými kódmi.
Automatizácia a zjednodušenie
Všetky opakujúce sa úkony v riadení vašej firmy av riadení vzťahov s klientmi i partnermi ide automatizovať. Mnoho ďalších procesov je možné zjednodušiť. Tento systém vám dá do rúk nástroje, s ktorými to urobíte.
Jednoduchý zber a kategorizácia dát
Všetky dáta vrátane tých zdanlivo triviálnych máte s naším systémom okamžite po ruke. To môžete využiť na personalizáciu vašej komunikácie namiesto rozosielania hromadných povšetkých správ. Aj hromadné správy ale môžete posielať efektívnejšie, a to vďaka ľahkému triedeniu vašich kontaktov do skupín podľa vami určených kritérií.
Všetko pre vaše call centrum
Automatizované vytáčanie a záznamy hovorov, ich prepis do písanej podoby, využitie umelej inteligencie a mnoho ďalších funkcií urobí vedenie vašej telefonickej komunikácie jednoduchším.
Prehľadný reporting
Stačí povedať, čo má systém sledovať, av stanovených intervaloch vám budú generované príslušné reporty. Zadanie parametrov je otázkou chvíľky a ďalej sa nemusíte o nič starať.
Prepojenie s inými systémami
Vďaka API je možné systém ľahko prepojiť s ďalšími nástrojmi. Kalendáre Google, Outlook, Leady, Mattermost a ďalšie je možné s AutoCRM bez problémov integrovať.
Komu je táto aplikácia na riadenie vzťahov so zákazníkmi určená?
V podstate neexistuje odbor, kde by sa náš CRM systém nemohol uplatniť.
Kdekoľvek ide o nadviazanie, udržanie a riadenie vzťahov s klientom, kdekoľvek ide o to, posunúť váhajúcich zákazníkov ďalej v predajnom “lieviku”, kdekoľvek ide o efektívne plánovanie vašich projektov, riadenie vzťahov s partnermi a dodávateľmi, riadenie komunikácie vo firme a lepšie zladenie vašich tímov, kdekoľvek je potrebný účinný nástroj na podporu vašej marketingovej kampane – tam je potrebný aj AutoCRM.
Náš systém riadenia vzťahov so zákazníkmi využívajú okrem iného:


Viac ako 50 000 firiem z celého sveta a z úplne odlišných odborov v súčasnej dobe využíva CRM systém, na ktorom je postavený aj program Customer Relationship Managment AutoCRM. O rozmanitosti jeho uplatnenia nemôže byť pochýb. Rovnako ako o tom, že môže uľahčiť aj chod vašej firmy.
Ako náš Customer Relationship Management systém hodnotia užívatelia


Všetko, čo potrebujete na riadenie vzťahov so zákazníkmi – systém pre menšie aj väčšie firmy
Obstaranie nášho systému pre vzťahový marketing a CRM je možné v cloudovej verzii za mesačné poplatky, prípadne jednorazovým nákupom pre hosting na vašich vlastných serveroch. Rôzne funkcionality na riadenie vzťahov so zákazníkmi online aj offline zodpovedajú obvyklým potrebám malých, stredných i veľkých firiem.
Ste živnostník, malá firma?
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
- Databáza Leadov = Potenciálov = Dopyt
- projektové riadenie s kanbanboardom, úlohy
- Emailový klient
- Call centrum, schôdzky, volania, kalendár
- Obchodné príležitosti
- Napojenie na Živéfirmy.cz
- Prehľadná história komunikácie i plánovaných aktivít u každého klienta a potenciálu
- Neobmedzené množstvo užívateľov
- a mnoho ďalšieho
mesačná platba: 80 €
jednorazová platba za implementáciu systému: 400 €
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás
Ste stredná, veľká firma, korporácia alebo verejný sektor?
Cena za NoCode AutoCRM je vždy riešená individuálne.
Aké moduly môžete využiť?
- CRM systém - kompletný systém zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- Dokument systém
- Newsletter systém
- Projektové riadenie software
- Workflow software, automatizácia
- Ponukový a fakturačný systém
- Reportovací systém
- Skladový systém, výrobný systém
- Provízny systém (možnosť MLM systém)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- A mnoho ďalšieho, pretože sa jedná o modeler
Cena sa skladá z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.
Máte záujem o prezentáciu systému alebo demo zadarmo? Prosím kontaktujte nás
Menšie náklady na konverziu zákazníkov, jednoduchšie riadenie projektov a vylepšenie firemnej komunikácie. To všetko vám tento slovenský Customer Relationship Management softvér prináša. Posuňte s ním svoj podnik o krok ďalej.
Kontakty
Fakturačné údaje:
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Sídlo spoločnosti:
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice