Náš systém Vám vydělává peníze!
x
Ušetřete díky implementaci Open Source řešení!
x

Open source PIM systém
na mieru

Pracujete s údajmi mnohých dodávateľov?

Tento slovenský Open Source PIM systém by pri vašom podnikaní nemal zostať bokom.

Čo je to PIM?

PIM (Product Information Management, čiže správa produktových dát) je systém správy všetkých informácií potrebných na uvádzanie produktov či služieb na trh a predaji produktov prostredníctvom distribučných kanálov. Vložené dáta, či už nahrané alebo zadané ručne, automaticky spracuje, podľa Vami nastavených pravidiel. Spracované dáta potom rozosiela nielen do Vašich kanálov – e-shop, porovnávače tovaru, tabuľky…

Ešte viac o PIM

PIM tvorí centrálnu platformu, kde sa uchovávajú všetky údaje o produktoch, kontroluje sa ich úplnosť a aktuálnosť a odkiaľ sa nakoniec poskytujú príjemcom na rôzne účely. Poskytuje prácu s aktuálnymi údajmi, z ktorých výberu potom môžete vytvoriť ponuku, katalóg v pripravenej šablóne alebo ich odoslať do e-shopu.

V prípade katalógov vám PIM poskytuje zefektívnenie vďaka šablónam, na ktorých grafici pracujú s aktuálne dostupnými údajmi, takže majú k dispozícii vhodný muster na prácu. Aktuálne údaje sa potom do katalógu zapisujú pravidelne alebo na kliknutie.

Vďaka tomu, že všetky údaje pochádzajú z jedného zdroja, môžete zákazníka pohodlne viesť nákupným procesom bez protichodných informácií a poskytnúť mu informácie, ktoré ho v aktuálnej fáze nákupného procesu môžu najviac zaujímať. Ponuka v prichádzajúcom e-maile sa nebude líšiť od obsahu webovej stránky alebo katalógu a budú sa vhodne dopĺňať. Súvislá prezentácia informácií pomôže zákazníkovi vytvoriť si vzťah k vašej spoločnosti a správne sa rozhodnúť. (multikanálový marketing)

Prečo používať PIM?

check-square
Nižšia chybovosť

Centralizácia produktových informácií umožňuje jednoduchšiu kontrolu správnosti dát a to ako programovú tak aj ručnú.

check-square
Viac predajov

Kompletné informácie o produkte, zvyšujú šancu, že si zákazník objedná práve u Vás.

check-square
Menej vratiek

Doručením presných a predovšetkým úplných informácií znížite riziko vratiek.

check-square
Príprava dát

Dobre nastavený PIM urýchli a zjednoduší zaradenie nových produktov do ponuky aj generovanie dát pre katalóg.

check-square
Automatizácia

Ručné prepisovanie dát bude históriou, PIM všetku rutinnú prácu vyrieši za Vás.

check-square
Zahraničný trh

Dáta spravované v PIM je možné jednoducho prekladať a následne exportovať do formátov využívajúcich napríklad Amazon.

Znížte náklady pri práci s veľkým množstvom externých dát.

Pracujte s dátami na profesionálnej úrovni

Výhody tohto slovenského Open Source PIM

database-connect

Import různých datových typů feedů

Feedy od všetkých vašich dodávateľov už nikdy nebudú problém. PIM všetko spracuje bez ohľadu na dátový typ vstupných dát. Rôzne názvy stĺpcov a štruktúru dát.

text-format-1

Automatické formátovanie dát

Nielen feedy, ale aj samotné dáta môžu byť veľmi rozdielne, a to aj v rámci jedného dodávateľa. PIM všetky dáta spracuje do požadovaného formátu.

database-check

Centralizované dáta pre pohodlnú správu

Každá dáta je potrebné niekedy poupraviť ručne. Úprava centralizovaných dát zvyšuje efektivitu a znižuje chybovosť pracovníkov.

strategy-split

Export

Export validných feedov vašich agregovaných dát ďalším partnerom alebo pre porovnávače.

Klasifikácia dát pomocou AI

Umelá inteligencia automaticky klasifikuje dáta, je schopná detekovať chyby.

Jednoducho ho prepojíte s ďalšími systémami a službami

S pomocou API je možné tento slovenský PIM softvér ľahko prepojiť s množstvom ďalších užitočných služieb.

Systém sa stáva vašim majetkom

A to aj s príslušnými kódmi. Keďže ide o open source CRM riešenie, môžete si platformu ľubovoľne prispôsobiť vašim konkrétnym potrebám.

A tým ešte nie je zoznam zďaleka na konci. ​

Prepojenie s e-shopom

Váš nový PIM systém dokážeme prepojiť v rámci API k Vášmu e-shopu. Alebo Vám vytvoriť e-shop nový!

Staviame weby na rovnakých princípoch ako naše firemné systémy. Pokiaľ sa teda rozhodnete aj pre web, získate od nás kompletné Open Source riešenie. Stanete sa vlastníkmi samotného kódu webu. Databáza a všetky dáta v nej sú Vám samozrejme prístupné.

Vďaka WordPressu na ktorom je e-shop postavený, je možné e-shop ďalej vyvíjať dodávaním potrebných funkcionalít, ktoré sú často už hotové, pretože ich niekto pred Vami tiež potreboval. E-shop Vám môžeme spravovať my, ale je možné ho postaviť aj tak, že základnú správu zvládnete sami.

Využite tento systém aj pre vaše podnikanie.

Ako sa s nami pracuje?

01

Zoznámenie

Prvotné vzájomné zoznámenie. Zistíme aká je vaša predstava o funkcionalitách systému, ako funguje Vaša firma a čím by sme mohli v novom systéme ešte viac vylepšiť jej fungovanie.

02

Konzultácia návrhu

Ak potrebujete systém na mieru. Náš architekt David vytvorí návrh systému podľa Vašich požiadaviek a prekonzultuje ho s Vami na prehľadnom grafe počas online konferencie.

03

Prvé nasadenie

Naši programátori získajú prvé dáta a pracujú na nasadení základnej verzie, do ktorej získate prístup a na základe vašich požiadaviek ladia všetky funkcionality a doplnky na mieru.

04

Import dát

Systém je hotový. Importujeme prvé dáta, využívame ich predovšetkým na testovanie funkčnosti systému v porovnaní s prípadným pôvodným systémom.

05

Ostrá verzia

Testy zakončíme spustením kompletnej ostrej verzie PIM systému. Naimportujeme všetky dáta znova a vy môžete začať systém plnohodnotne využívať.

06

Spolupráca nekončí

Zostávame s Vami v kontakte, riešime servisné požiadavky, rozširujeme a vyvíjame systém podľa vašich potrieb ďalej.

Pomôžeme Vám s výberom funkcií

Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.

Free
Basic
Standard
Maxi
Premium
Zadarmo
85 €*/měsíc
210 €*/měsíc
340 €*/měsíc
Na mieru
Shrnutí
  • Základné riešenie CRM
  • Fakturácia
  • Komplexné riešenia ERP a CRM
  • Fakturácia
  • Riadenie projektu
  • Komunikačné nástroje
  • Pokročilý obchod
  • Komplexné riešenia ERP a CRM
  • Fakturácia
  • Riadenie projektu
  • Komunikačné nástroje
  • Pokročilý obchod
  • Automatizácia
  • Reporting
  • Komplexné riešenia ERP a CRM
  • Fakturácia
  • Riadenie projektu
  • Komunikačné nástroje
  • Pokročilý obchod
  • Automatizácia
  • Reporting
  • Správa skladu
  • Prispôsobené vašim potrebám
Základné funkcie CRM
Neobmedzený počet používateľov
Úložisko 3 GB
Úložisko 10 GB
Úložisko Premium
Práca s potenciálmi
Organizácia a kontakty
Obchodné príležitosti
E-mail
Šablóny e-mailov
Kalendár
Plánovanie, volania a schôdzky
Ponuky
Produkty
Objednávky
Zmluvy
Predajná pipeline
Pokročilé grafy a analytika
Konferenčná miestnosť s online nahrávaním stretnutí
Prepis všetkých stretnutí zo záznamu
Riadenie projektu
Projekty
Úlohy
Prenosový protokol
Spracované
Automatizácia pracovného postupu
Finančné toky projektu
Fakturačný systém
Přijaté faktury
Vydané faktury
Zálohové faktúry
Daňové doklady vystavené na platby
Pripojenie k bankovému účtu
Automatické párovanie platieb
Automatizované párovanie faktúr pomocou AI
Pokladňa
Opravné daňové doklady
Automatické pripomenutie platby
Párovanie faktúr s objednávkami a nákupnými objednávkami
Reportovací systém
Vytváranie vlastných grafov
Customizace grafov
Filtrovanie záznamov
Možnosti BI
Predpovede AI
Znalostná báza
Úprava dokumentov
Správa priečinkov
Otváranie dokumentov (Word, Excel, PDF) pomocou OnlyOffice
Možnosť prepojiť dokumenty s akoukoľvek entitou
Chat
Komunikácia spoločnosti
Vytváranie skupín
Priama komunikácia
Pripojenie nástrojov/funkcií k chatu
Pripojenie k chatbotom s umelou inteligenciou
Vytváranie úloh priamo z chatu
Mobilné aplikácie
Workflow a automatizácia
Flexibilita a komplexnosť
Integrácia s inými funkciami systému
Workflows - vytváranie a úprava (bez programovania)
Vývojové diagramy (BPMN)
Automatizácia procesov v spoločnosti
Správa skladu
Sklady s/bez pozícií
Príjemky
Výkupky
Skladové pohyby
Správa výrobných čísel
Inventúra (aj priebežná)
Výrobný systém
Vytváranie technologických postupov
Správa výrobných príkazov
Pracovisko
Riadenie operácií/materiálových harmonogramov
Výrobné stromy
Zobraziť dostupnosť materiálov

* Ceny sú uvedené bez DPH

Každý variant je možné upraviť na prianie.

Kontakty

Fakturačné údaje:

Apertia Tech s.r.o.

Šlikova 549/4

Praha 6 – Břevnov

PSČ 16900

IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758

C 97580 vedená u Městského soudu v Praze

Sídlo spoločnosti:

Apertia Tech s.r.o.

Matěje Koštíře 269

25088 Čelákovice

Kontaktujte nás ohľadom PIM

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.