Open source PIM systém
na mieru
- Centralizácia všetkých feedov externých dodávateľov
- Prehľadná správa informácií o produktoch a službách
- Export dát na použitie na rôznych platformách
Pracujete s údajmi mnohých dodávateľov?
Tento slovenský Open Source PIM systém by pri vašom podnikaní nemal zostať bokom.
Čo je to PIM?
PIM (Product Information Management, čiže správa produktových dát) je systém správy všetkých informácií potrebných na uvádzanie produktov či služieb na trh a predaji produktov prostredníctvom distribučných kanálov. Vložené dáta, či už nahrané alebo zadané ručne, automaticky spracuje, podľa Vami nastavených pravidiel. Spracované dáta potom rozosiela nielen do Vašich kanálov – e-shop, porovnávače tovaru, tabuľky…
Ešte viac o PIM
PIM tvorí centrálnu platformu, kde sa uchovávajú všetky údaje o produktoch, kontroluje sa ich úplnosť a aktuálnosť a odkiaľ sa nakoniec poskytujú príjemcom na rôzne účely. Poskytuje prácu s aktuálnymi údajmi, z ktorých výberu potom môžete vytvoriť ponuku, katalóg v pripravenej šablóne alebo ich odoslať do e-shopu.
V prípade katalógov vám PIM poskytuje zefektívnenie vďaka šablónam, na ktorých grafici pracujú s aktuálne dostupnými údajmi, takže majú k dispozícii vhodný muster na prácu. Aktuálne údaje sa potom do katalógu zapisujú pravidelne alebo na kliknutie.
Vďaka tomu, že všetky údaje pochádzajú z jedného zdroja, môžete zákazníka pohodlne viesť nákupným procesom bez protichodných informácií a poskytnúť mu informácie, ktoré ho v aktuálnej fáze nákupného procesu môžu najviac zaujímať. Ponuka v prichádzajúcom e-maile sa nebude líšiť od obsahu webovej stránky alebo katalógu a budú sa vhodne dopĺňať. Súvislá prezentácia informácií pomôže zákazníkovi vytvoriť si vzťah k vašej spoločnosti a správne sa rozhodnúť. (multikanálový marketing)
Prečo používať PIM?
Centralizácia produktových informácií umožňuje jednoduchšiu kontrolu správnosti dát a to ako programovú tak aj ručnú.
Kompletné informácie o produkte, zvyšujú šancu, že si zákazník objedná práve u Vás.
Doručením presných a predovšetkým úplných informácií znížite riziko vratiek.
Dobre nastavený PIM urýchli a zjednoduší zaradenie nových produktov do ponuky aj generovanie dát pre katalóg.
Ručné prepisovanie dát bude históriou, PIM všetku rutinnú prácu vyrieši za Vás.
Dáta spravované v PIM je možné jednoducho prekladať a následne exportovať do formátov využívajúcich napríklad Amazon.
Znížte náklady pri práci s veľkým množstvom externých dát.
Pracujte s dátami na profesionálnej úrovni
Výhody tohto slovenského Open Source PIM
Import různých datových typů feedů
Feedy od všetkých vašich dodávateľov už nikdy nebudú problém. PIM všetko spracuje bez ohľadu na dátový typ vstupných dát. Rôzne názvy stĺpcov a štruktúru dát.
Automatické formátovanie dát
Nielen feedy, ale aj samotné dáta môžu byť veľmi rozdielne, a to aj v rámci jedného dodávateľa. PIM všetky dáta spracuje do požadovaného formátu.
Centralizované dáta pre pohodlnú správu
Každá dáta je potrebné niekedy poupraviť ručne. Úprava centralizovaných dát zvyšuje efektivitu a znižuje chybovosť pracovníkov.
Export
Export validných feedov vašich agregovaných dát ďalším partnerom alebo pre porovnávače.
Klasifikácia dát pomocou AI
Umelá inteligencia automaticky klasifikuje dáta, je schopná detekovať chyby.
Jednoducho ho prepojíte s ďalšími systémami a službami
S pomocou API je možné tento slovenský PIM softvér ľahko prepojiť s množstvom ďalších užitočných služieb.
Systém sa stáva vašim majetkom
A to aj s príslušnými kódmi. Keďže ide o open source CRM riešenie, môžete si platformu ľubovoľne prispôsobiť vašim konkrétnym potrebám.
A tým ešte nie je zoznam zďaleka na konci.
Prepojenie s e-shopom
Váš nový PIM systém dokážeme prepojiť v rámci API k Vášmu e-shopu. Alebo Vám vytvoriť e-shop nový!
Staviame weby na rovnakých princípoch ako naše firemné systémy. Pokiaľ sa teda rozhodnete aj pre web, získate od nás kompletné Open Source riešenie. Stanete sa vlastníkmi samotného kódu webu. Databáza a všetky dáta v nej sú Vám samozrejme prístupné.
Vďaka WordPressu na ktorom je e-shop postavený, je možné e-shop ďalej vyvíjať dodávaním potrebných funkcionalít, ktoré sú často už hotové, pretože ich niekto pred Vami tiež potreboval. E-shop Vám môžeme spravovať my, ale je možné ho postaviť aj tak, že základnú správu zvládnete sami.
Využite tento systém aj pre vaše podnikanie.
Ako sa s nami pracuje?
01
Zoznámenie
Prvotné vzájomné zoznámenie. Zistíme aká je vaša predstava o funkcionalitách systému, ako funguje Vaša firma a čím by sme mohli v novom systéme ešte viac vylepšiť jej fungovanie.
02
Konzultácia návrhu
Ak potrebujete systém na mieru. Náš architekt David vytvorí návrh systému podľa Vašich požiadaviek a prekonzultuje ho s Vami na prehľadnom grafe počas online konferencie.
03
Prvé nasadenie
Naši programátori získajú prvé dáta a pracujú na nasadení základnej verzie, do ktorej získate prístup a na základe vašich požiadaviek ladia všetky funkcionality a doplnky na mieru.
04
Import dát
Systém je hotový. Importujeme prvé dáta, využívame ich predovšetkým na testovanie funkčnosti systému v porovnaní s prípadným pôvodným systémom.
05
Ostrá verzia
Testy zakončíme spustením kompletnej ostrej verzie PIM systému. Naimportujeme všetky dáta znova a vy môžete začať systém plnohodnotne využívať.
06
Spolupráca nekončí
Zostávame s Vami v kontakte, riešime servisné požiadavky, rozširujeme a vyvíjame systém podľa vašich potrieb ďalej.
Pomôžeme Vám s výberom funkcií
Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.
- Základné riešenie CRM
- Fakturácia
- Komplexné riešenia ERP a CRM
- Fakturácia
- Riadenie projektu
- Komunikačné nástroje
- Pokročilý obchod
- Komplexné riešenia ERP a CRM
- Fakturácia
- Riadenie projektu
- Komunikačné nástroje
- Pokročilý obchod
- Automatizácia
- Reporting
- Komplexné riešenia ERP a CRM
- Fakturácia
- Riadenie projektu
- Komunikačné nástroje
- Pokročilý obchod
- Automatizácia
- Reporting
- Správa skladu
- Prispôsobené vašim potrebám
* Ceny sú uvedené bez DPH
Každý variant je možné upraviť na prianie.
Kontakty
Fakturačné údaje:
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Sídlo spoločnosti:
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice