Každá firma je jedinečná, a preto každý môže používať AutoCRM podľa jeho potrieb a so širokou možnosťou prispôsobenia.
Nakonfigurujte a prispôsobte svoj CRM systém tak, aby vyhovoval špecifickým potrebám a požiadavkám vašej spoločnosti. Zmeňte rozloženie pohľadov, vytvárajte vlastné entity, polia alebo vzťahy, upravujte šablóny správ a štítky aplikácií pomocou Správcu rozloženia, Správcu entít, Správcu štítkov a Správcu šablón.
AutoCRM umožňuje spoločnostiam podstatne automatizovať svoje obchodné procesy a operácie.
S pomocou našich inovatívnych nástrojov BPM a Workflow trvá len niekoľko kliknutí, kým sa vytvorí a vykoná predajný proces.
Určite akcie (zmena hodnôt polí, vytváranie entity atď.) a požadované následné kroky (odosielanie e-mailov alebo oznámení, nastavovanie úloh atď.) A znížte množstvo času a úsilia vynaloženého na rutinné operácie.
Chráňte dáta svojich zákazníkov pomocou bezpečnostných funkcií CRM. Nastavte roly zabezpečenia pre manažérov predaja a podpory aj pre ich tímy, nakonfigurujte prístupové práva k oprávneniu na úrovni odboru a poľa a zaistite, aby každý zákazník získal prístup iba k relevantným informáciám spojeným s ich pozíciou v spoločnosti.
Vďaka správne nakonfigurovanému kalendáru v AutoCRM, nie je problém zostať produktívnym po celý pracovný deň.
Táto funkcia uľahčuje organizovanie schôdzok, naplánovanie hovorov, nastavenie úloh a sledovanie dostupnosti a pokroku členov tímu. Náš CRM systém navyše umožňuje synchronizovať vaše Google kalendáre, čo vám umožňuje sledovať udalosti v rámci zvoleného softwaru.
CRM umožňuje spoločnostiam organizovať a sledovať e-maily zákazníkov v rámci jedného systému.
Vytvorte si osobné a skupinové e-mailové účty, nastavte e-mailový podpis, nakonfigurujte e-mailové filtre a prispôsobte e-mailové šablóny pomocou našej e-mailovej funkcie.
Môžete zostať v kontakte so svojimi zákazníkmi bez ohľadu na to, aký e-mailový klient používate, pretože všetka e-mailová komunikácia bude synchronizovaná s vašou inštanciou v CRM a bude súvisieť s tou správnou entitou v systéme
AutoCRM ponúka podporné funkcie, ktoré umožňujú tímu podpory zefektívniť správu prípadov a zaistiť najvyššiu možnú úroveň zákazníckych služieb svojim klientom.
Vďaka správne nakonfigurovaným funkciám Case a Portal bude vaša spoločnosť schopná znížiť celkové zaťaženie prípadov aj čas strávený hľadaním riešení.
A čo viac, funkcia portálu umožní vašim zákazníkom vytvárať prípady, sledovať aktualizácie s nimi súvisiace a hľadať v znalostnej báze ďalšie informácie o danej téme.
CRM software a e-mailový marketing sú dve veci, ktoré sa navzájom dopĺňajú a udržujú marketingové kampane aj databázu profesionálne usporiadané a konzistentné.
Prispôsobenie šablón e-mailov, vytváranie správnych zoznamov cieľov a automatizácia odosielania e-mailov je vďaka funkciám Kampane AutoCRM oveľa jednoduchšie.
Ďalšou možnosťou je možnosť automatickej záložky s informáciou, z ktorej firmy prišiel zákazník na Váš web.
Vyskúšajte AutoERP zadarmo
Pýtajte sa, skúšajte, sme tu pre Vás
Přidejte se na webinář!
Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.