Správca Entit

Správca entít je k dispozícii v Administrácii. Poskytuje možnosť vysoko prispôsobiť vaše AutoCRM. Môžete vykonať nasledujúce:

  • Pridajte nové typy entít.
  • Prispôsobte existujúce typy entít: zmeňte štítky, predvolené poradie v zobrazení zoznamu atď.
  • Konfigurácia polí: pridanie nových, prispôsobenie existujúcich.
  • Konfigurujte vzťahy: pridajte nové, zmeňte štítky existujúcich.

Všechna přizpůsobení provedená prostřednictvím Entity Manager jsou uložena v adresáři custom/. Můžete provést přizpůsobení na samostatné instanci, poté zkopírovat vlastní adresář do produkční instance a spustit znovu sestavení (z administrativního panelu nebo CLI).

V tomto článku:

  • Vytvoření nového typu entity
  • Parametry typu entity
  • Pole
  • Vztahy
  • Kopírování do jiné instance

Vytvoření nového typu entity

Klikněte na tlačítko Vytvořit entitu na hlavní stránce Správa entit (Administrace > Správa entit). Zadejte název, štítky a vyberte typ. Pokud vyberete typ osoby, vaše entita bude mít pole E-mail, Telefon, Křestní jméno, Příjmení a Oslovení. Zaškrtněte Stream, pokud chcete mít panel streamu (uživatelé budou moci sledovat záznamy).

Typy:

  • Base – prázdna entita iba so základnými poľami ako Meno, Priradený užívateľ, Tímy, Popis.
  • Base Plus – ako Base, ale s panelmi Aktivity, História a Úlohy
  • Udalosť – má pole Dátum začatia, Dátum konca, Trvanie, Nadradený, Stav; dostupné na paneli Kalendár a Aktivity (musí byť povolené v Administrácii > Nastavenie).
  • Osoba – má pole E-mail, Telefón, Meno, Priezvisko, Oslovenie, Adresa; Panely Aktivity, História, Úlohy.
  • Spoločnosť – má pole E-mail, Telefón, Fakturačná adresa, Doručovacia adresa; Panely Aktivity, História, Úlohy.

Parametry typu entity

Ak kliknete na Upraviť pri určitej entite, budete môcť zmeniť parametre tejto entity.

  • Štítky – názvy entity v jednotnom a množnom čísle.
  • Predvolené poradie, v ktorom sú záznamy zoradené podľa v zobrazeniach zoznamu.
  • Stream – či je pre túto entitu povolená funkcia Stream.
  • Zakázané – skontrolujte, či túto entitu vo svojom systéme nepotrebujete.
  • Pole textového filtra – v ktorých poliach hľadá hlavný textový filter a globálne vyhľadávanie.
  • Stavové pole – ktoré pole (typu enum) bude použité pre stav záznamu; vyžadované pre zobrazenie kanbanu.
  • Zobrazenie Kanban – dostupné iba v prípade, že je zadané Stavové pole. Povolí režim zobrazenia Kanban.
  • Fulltextové vyhľadávanie viac tu
  • Zakázať počet záznamov – celkový počet sa v zobrazení zoznamu nezobrazí; môže skrátiť dobu načítania, keď je tabuľka DB veľká.
  • Farba – špecifická farba na rýchle rozpoznanie.
  • Ikona – vybraná ikona sa zobrazí na bočnom navigačnom paneli.

Pole

Kliknutím na odkaz Pole sa presuniete na samostatnú stránku. Tu budete môcť vytvárať nové polia alebo aktualizovať existujúce. Viac podrobností o poliach

2Poznámka: Po přidání nového pole musíte toto pole umístit do rozvržení (Administrace > Správce rozvržení).

Vztahy

Môžete vytvoriť nové vzťahy medzi vopred pripravenými a vlastnými entitami. Typy vzťahov sú uvedené nižšie.

  • One-to-Many – Potom, čo ste vytvorili tento vzťah, môžete umiestniť pole odkazu na rozloženie podrobností pravej entity a pridať panel vzťahov k ľavej entite.
  • Many-to-One – To isté ako One-to-Many, ale naopak.
  • Many-to-Many – sťahové panely na oboch stranách.
  • One-to-One Right – Linkové pole na jednej strane, Link-One na druhej (od 5.8.0).
  • One to One Left  – Rovnaké ako predchádzajúce, ale naopak.
  • Children-to-Parent – Prepojenie s viacerými typmi entít pomocou poľa Link-Parent (od 5.8.0).

Parametre

 

  • Prepojiť viac polí – Parameter Prepojiť viac polí znamená, že pole typu Link-Multiple bude vytvorené spolu so vzťahom. Také pole môžete umiestniť na rozvrhnutie. Je to výhodné pre rýchly výber súvisiacich záznamov. Nie je to dobrá voľba, ak váš vzťah má mať mnoho prepojených záznamov, ktoré môžu spomaliť načítanie obrazovky podrobného zobrazenia.

 

Príklady polí s viacerými odkazmi:

  • Pole Tímy – toto pole má väčšina subjektov
  • Polia Kontakty v Opportunity
  • Pole Kontakty v Case

Auditované

Ak je začiarknutý parameter Audited, aktualizácie vzťahu budú protokolované do Streamu.

Kopírovanie do inej inštancie

Všetky prispôsobenia vykonané prostredníctvom Entity Manager sú uložené v priečinku ‘custom’. Musíte skopírovať obsah tejto zložky do inej inštancie a potom spustiť znovu zostavenie (príkaz CLI php rebuild.php).

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.