Čo je helpdesk?
S rastom spoločnosti sa zvyšuje počet otázok od zákazníkov, ktorí môžu kontaktovať helpdesk s problémami alebo otázkami týkajúcimi sa produktov alebo služieb spoločnosti. Help desk môže byť k dispozícii externe pre zákazníkov, ale môže poskytovať podporu aj interne pre zamestnancov.
Helpdesk nastaví systém ticketov, ktorý zabezpečí, aby sa na žiadnu otázku nezabudlo, a tiež zabezpečí, aby žiadna otázka nedostala dve odpovede. Zákazníci často riešia rovnaké alebo veľmi podobné problémy, takže helpdesk má vopred pripravené šablóny, ktoré šetria čas zamestnancov znížením počtu opakujúcich sa úloh. Ak bolo potrebné rýchlo spustiť zálohovanie webu počas pracovnej špičky, šablóny môžu pomôcť rýchlo vyriešiť problém, keď sa na podporu obrátia stovky alebo tisíce zákazníkov s podobným problémom.
Asistenčné pracovisko je prepojené s ostatnými entitami systému AutoCRM . Môžeme jednoducho nastaviť potrebné vzťahy a prepojiť zákaznícke dotazy s informáciami o klientovi alebo produkte, ktorého sa dotaz týka.
V systéme AutoCRM si vždy môžete vybrať, akú dodatočnú funkcionalitu potrebujete, a buď si ju veľmi rýchlo vytvoríte sami, alebo vám s ňou pomôžu naši technici.
AutoCRM je modeler, ktorý rastie spolu s vašou spoločnosťou.
Vyskúšajte si, čo náš program dokáže v praxi.
Prečo používať helpdesk?
- Systém Helpdesk zvyšuje prehľadnosť dotazov a dokáže ich triediť podľa pravidiel, čím zvyšuje rýchlosť riešenia dotazov
- Zákazníci sú vďaka rýchlemu odbaveniu spokojnejší, radšej odporúčajú vašu spoločnosť alebo opakovane využívajú vaše služby
- Dá sa nastaviť na automatizáciu, čo šetrí čas vašich zamestnancov
- Vytvorenie prehľadu najčastejších problémov a ich riešenie
- Zjednotenie komunikačných kanálov do jedného
Čo nájdete v asistenčnej službe?
Nezabudnite! Vyššie uvedený zoznam funkcií nie je ani zďaleka úplný. Tento český CRM softvér je možné v rámci jeho implementácie podľa potreby doplniť o akékoľvek ďalšie funkcie.
Systém, na ktorom je založený náš softvér, používa na riadenie skladu a CRM viac ako 60 000 spoločností na celom svete.
Koľko stojí tento systém helpdesk
Náklady na nákup programu sa líšia podľa veľkosti vašej spoločnosti, čomu zodpovedá aj rozsah funkcií. Môžete si vybrať medzi jednorazovým nákupom programu na vlastných serveroch alebo cloudovým riešením s mesačnými platbami.
Ste stredná, veľká spoločnosť, korporácia alebo verejný sektor?
Cena za Low-Code AutoERP sa vždy určuje individuálne.
Štart AutoCRM – obsahuje kompletný CRM systém
- CRM systém - kompletný systém zákazníkov, dodávateľov a partnerov
- Dokument systém
- Skladový systém
- Fakturačný systém
- Newsletter systém
- Softvér na riadenie projektov
- Softvér pre pracovné postupy, automatizácia
- Ponukový a fakturačný systém
- Systém hlásení
- Provízny systém (možnosť systému MLM)
- Systém call centra
- Sofistikovaný chat
- Správa údajov o produktoch
- A oveľa viac, pretože je to modelár
Cena sa počíta od množstva dát v systéme a skladá sa z jednorazového poplatku za implementáciu a úpravu systému na mieru. Ďalej potom z pravidelného mesačného poplatku za správu, cloud, aktualizácie, zabezpečenie a zálohovanie celého systému a všetkých jeho modulov.
V priebehu používania nevyžadujeme žiadne ďalšie licenčné poplatky ani poplatky za počet užívateľov.