Helpdesk

AutoCRM nie je len ERP. Má aj helpdesk, vďaka ktorému sa stanete lídrom v riešení otázok klientov a potenciálnych zákazníkov.

Vyskúšajte ho a uvidíte, že s naším systémom AutoCRM môžete riadiť celú svoju spoločnosť.

Helpdesk, ktorý pokrýva aj internú podporu.

Ověřeno našimi 200+ uživateli

Čo je helpdesk?

S rastom spoločnosti sa zvyšuje počet otázok od zákazníkov, ktorí môžu kontaktovať helpdesk s problémami alebo otázkami týkajúcimi sa produktov alebo služieb spoločnosti. Help desk môže byť k dispozícii externe pre zákazníkov, ale môže poskytovať podporu aj interne pre zamestnancov.

Helpdesk nastaví systém ticketov, ktorý zabezpečí, aby sa na žiadnu otázku nezabudlo, a tiež zabezpečí, aby žiadna otázka nedostala dve odpovede. Zákazníci často riešia rovnaké alebo veľmi podobné problémy, takže helpdesk má vopred pripravené šablóny, ktoré šetria čas zamestnancov znížením počtu opakujúcich sa úloh. Ak bolo potrebné rýchlo spustiť zálohovanie webu počas pracovnej špičky, šablóny môžu pomôcť rýchlo vyriešiť problém, keď sa na podporu obrátia stovky alebo tisíce zákazníkov s podobným problémom.

Asistenčné pracovisko je prepojené s ostatnými entitami systému AutoCRM . Môžeme jednoducho nastaviť potrebné vzťahy a prepojiť zákaznícke dotazy s informáciami o klientovi alebo produkte, ktorého sa dotaz týka.

V systéme AutoCRM si vždy môžete vybrať, akú dodatočnú funkcionalitu potrebujete, a buď si ju veľmi rýchlo vytvoríte sami, alebo vám s ňou pomôžu naši technici.

AutoCRM je modeler, ktorý rastie spolu s vašou spoločnosťou.

Vyskúšajte si, čo náš program dokáže v praxi.

Prečo používať helpdesk?

Čo nájdete v asistenčnej službe?

Nezabudnite! Vyššie uvedený zoznam funkcií nie je ani zďaleka úplný. Tento český CRM softvér je možné v rámci jeho implementácie podľa potreby doplniť o akékoľvek ďalšie funkcie.

01. Interný helpdesk

Zamestnanci môžu zoskupovať požiadavky a hlásiť incidenty na jednom mieste pomocou systému ticketingu, čo umožňuje oddeleniu IT ľahko sledovať všetky požiadavky.

02. Šablóny

Šablóny umožňujú automatizovať bežné dotazy, čím sa ušetrí čas, ktorý môžete venovať dôležitým otázkam a špecifickým dotazom.

03. Nahrávanie hovorov

Automatické vytáčanie, nahrávanie, prepisovanie a správa hovorov pomocou umelej inteligencie. S AutoCRM budete mať k dispozícii všetku telefonickú komunikáciu, kedykoľvek ju budete potrebovať.

04. Znalostná báza

Vytvárajte správy a postupy pre najčastejšie problémy a rýchlo ich riešte. Znalostná databáza môže byť voľne prístupná napríklad aj na vašej webovej stránke.

05. Emaily

E-mailová podpora s prispôsobenými prístupovými právami. Nadriadení si môžu prezerať všetky poštové schránky súčasne. E-maily možno prepojiť s tiketmi a zákazníkmi a zobraziť tak celú históriu komunikácie.

06. Reporty

Vytvárajte štatistiky a správy, ktoré sú pre vás relevantné. Výsledky reportov vám pomôžu identifikovať najväčší problém vo vašom podnikaní a odstrániť ho. Štatistické údaje môžete exportovať vo svojom obľúbenom formáte.

Systém, na ktorom je založený náš softvér, používa na riadenie skladu a CRM viac ako 60 000 spoločností na celom svete.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.