CRM riešenie pre efektívnejšiu správu revízií v sPoločnosti revízie hk, s.r.o.

Kratké shrnutie

Revízie HK, s.r.o. s zameriava na poskytování komplexních služieb v oblasti elektroinstalací a revízií. Její hlavní činnosti zahrnují:

  • Revízie elektro
  • ElektroMontáže
  • Přípravu odběrných míst
  • Revízie armádních zariadenie
  • Školení elektromontérů
  • A ďalšie související Služby
Klient
Revízie HK, s.r.o.
Priběh majitele firmy

Predstavenie problému:

spoločnosť Revízie HK, s.r.o. s potýkala s niekoľkoa Výzvami v oblasti efektívnyho riadenie Precesov a komunikácie s zákazníkov. Hlavní identifikované preblémy boli nasledujúce:

  1. Nejednotná komunikácie s zákazníkov
  • Využívanie rôznych komunikačných kanálov (e-maily, kalendáre) bez centralizácie
  • Chýbajúce prehľad o histórii komunikácie s zákazníkov
  1. Neefektívny Správa ponúk a fakturácie
  • Ponuky vytvárané v PDF bez jednotnej šablóny a bez prevázanosti s ostatnými Precesy
  • Chýbajúce prehľad o stavu ponúk a ich úspešnosti
  • Zdĺhavý Preces fakturácie bez automatizácia
  1. Nedostatočný prehľad o výkonnosti a štatistikách
  • Chýbajúce ucelený prehľad o ukončených a vyfakturovaných zákazkách
  • Ťažké sledovanie nákladov a výnosov na mesačnej báze
  1. Neefektívny Správa zakázok a súvisiacich Dokumentov
  • Chýbajúce centrálna evidencia zakázok s prehľadom o ich stavu
  • Zložité zdieľanie a Správa Dokumentov a fotografií súvisiacich s zákazkami
  1. Komplikovaná integrácia s externými systémami
  • Nutnosť manuálneho exportu dát do ekonomického systému Money S3
  • Zdĺhavé párovanie platieb s faktúrami v systému FIO
  1. Nedostatočná digitalizácia revíznych správ
  • Chýbajúce elektronické spracovanie revíznych správ s možnosťou elektronického podpisu zákazníka

Tieto preblémy viedli k neefektívnosti, chybovosti a časovým stratám v každodenných Precesach spoločnosťi. Bolo zrejmé, že spoločnosť Revízie HK, s.r.o. potrebuje komplexné riešenie, ktoré by centralizovalo a automatizovalo kľúčové Precesy, zlepšilo komunikáciu s zákazníkov a poskytlo potrebné prehľady a štatistiky pre efektívny riadenie spoločnosťi.

Naše riešenie:

Aby sme vyriešili výše uvdené preblémy a Výzvy, implementovali sme komplexné CRM systém, ktorý centralizuje a zefektivňuje kľúčové Precesy spoločnosťi Revízie HK, s.r.o.

  1. Jednotná komunikácie s zákazníkov
    • Všetka komunikácie (e-maily, schôdzky, udalosti, hovory) je centralizována v CRM systému
    • Histórii komunikácie možno ľahko dohľadať a naviazať na ni
    • Integrovaný kalendár umožňuje efektívny plánovanie a zdieľanie udalostí naprieč spoločnosťí
  2. Zjednodušenie obchodných Precesov
    • Ponuky, objednávky a vydané faktúry sú prepojené a ľahko dohľadateľné
    • Šablóny Dokumentov zabezpečujú jednotnosť a prefesionalitu komunikácie
    • automatizácia Precesov znižuje chybovosť a šetrí čas
  3. Prehľadné štatistiky a reporty
    • CRM systém umožňuje ľahké generovanie prehľadov a statistik
    • Sledovanie kľúčových ukazovateľov ako sú ukončené zákazky, vyfakturované zákazky, náklady a výnosy
    • Podklady pre efektívny rozhodovanie a riadenie spoločnosťi
  4. efektívny Prejektové riadenie
    • Všetkotkochny informácie o zákazkách na jednom mieste (Dokumenty, fotografie, komunikácie)
    • Prevázanost zakázok s odovzdávacími pretokoly a úlohy
    • Ľahké zdieľanie informácií a spolupráca v rámci tíme
    • Automatické odosielanie odovzdávacieho pretokolu podpísaného zákazníkom na zákazníkovv e-mail
  5. integrácia s externými systémami
    • Automatické párovanie platieb s faktúrami v systému FIO
    • Eliminácia manuálna Práca a chybovosti
    • Zrýchlenie a zceznení finančných Precesov
  6. digitalizácia revíznych správ
    • Centrálna evidencia revíznych správ v elektronické podobe
    • Možnosť elektronického podpisovanie zákazníkom
    • Generovanie pdf reportov dle preddefinovaných šablón

Výsledok:

implementácií nášho CRM systému s spoločnosťi Revízie HK, s.r.o. podarilo dosiahnuť významných zlepšení v efektívnosti a Preduktivite.

Centralizácie komunikácie a informácií v jednotnom systému priniesla zjednodušenie a sprehľadnenie každodenná Práca zamestnancov spoločnosťi. automatizácia Precesov viedla k úspore času a zníženiu chybovosti. Zamestnanci teraz trávia menej času administratívou a môžu s viac vnovať svojim hlavným činnosťem.

obchodný Precesy sú teraz plynulejšie a prehľadnejšie vďaka prevázanosti ponúk, objednávok a faktúr v systému. spoločnosť má lepšie prehľad o výkonnosti a môže s opierať o štatistiky a reporty pri rozhodovanie.

Prejektové riadenie je efektívnejší vďaka dostupnosti Všetkotkoch potrebných informácií a Dokumentov na jednom mieste. Komunikácie a spolupráca v rámci tímov je ľahšia a rýchlejšia.

integrácia s externými systémami ako je FIO a digitalizácia revíznych správ priniesli ďalšie úspory času a zvýšenie ceznosti.

Celkovo s podarilo zmodernizovať a zefektívniť fungovanie spoločnosťi Revízie HK, s.r.o. Vríme, že tato zmena pomôže spoločnosťi lepšie slúžiť zákazníkovm, rásť a byť konkurencieschopná na trhu.

Slovo klienta

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.