Vo vzťahu k zákazníkom, a najmä v prístupoch k zákazníkom a spôsoboch ich oslovovania sa väčšina podnikateľov snaží byť čo najoriginálnejšia. Teda aj procesy, ktoré je možné podporiť a automatizovať softvérom, rieši každý subjekt pomerne individuálnym spôsobom.
Náš CRM softvér staviame tak, aby v základe obsiahol čo najširšiu škálu procesov a zároveň bol čo najľahšie prispôsobiteľný práve tým originálnym požiadavkám do najmenších detailov. Za veľkú výhodu považujeme, že väčšinu požiadaviek je možné prispôsobiť v administrácii systému, teda cez užívateľské prostredie.
Prispôsobiť možno systém vo funkčnej oblasti, tj najčastejšie v automatizácii riadenia procesov. Na to využívame napríklad nástroje Workflows a Business process management.
CRM umožňuje „vymazliť“ si aj výstupy zo systému. Napríklad dokumenty ako Ponuky a Faktúry v PDF, alebo marketingové kampane, reporty, štatistiky a pod. Obsah aj dizajn PDF dokumentov je možné vytvoriť buď čisto zápisom v html kóde alebo prostredníctvom WISYWYG editora TinyMCE.
Pre jedného nášho zákazníka sme nedávno riešili aj požiadavku, aby v rámci jednej Ponuky mohol zadať niekoľko variant ponuky, napr. Variant 1 bude zložený z týchto položiek a cien, Variant 2 z iných položiek, a zákazník si v rámci jednej ponuky môže vybrať variant riešenia . Dopredu nie je jasné, koľko variantov v ponuke bude.
Znamenalo to upraviť ako formulár tvorby Ponuky, aby bolo možné zadať každý variant zvlášť ako zoznam zahrnutých produktov, ich množstvo a cenu. Znamenalo to obohatiť funkcionalitu tvorby PDF súboru o tzv. preddefinované zástupné „helpery“, ktoré umožňujú dynamicky vkladať dáta zo CRM.
Tento zákazník mal navyše požiadavku na špecifické zobrazovanie rôznych Záhlaví a Zápatí v jednej ponuke v PDF.