Napojenie na elektronický podpis Signi

Spolupracujeme teraz novo so spoločnosťou Signi, ktorá zaisťuje elektronický podpis na Vašom dokumente v CRM systéme.

Tým, že všetky dokumenty môžete mať automatizované a ešte aj elektronický podpis, tak nielen šetríte papier, ale čas a všetko je viac efektívne.

Screenshot 2022 05 29T174819.399

Ako funguje elektronický podpis v AutoCRM?

  • v AutoCRM si vytvoríte zmluvu napr. z ponuky
  • Následne zmluvu buď automaticky alebo ručne odošlete zákazníkovi cez Signi
  • Zákazník napr. cez mobil zmluvu podpíšete
  • Vám do AutoCRM príde podpísaný dokument, ktorý sa uloží k zákzaníkovi.

Čo je elektronický podpis?

  • Záväzný, legálny elektronický podpis. Právna váha takého dokumentu je rovnaká ako dokumentu, ktorý je podpísaný ručne.
  • Je zaručená bezpečnosť a vzdialené overenie totožnosti cez BankID aj podľa legislatívy AML, elektronická pečať a časová pečiatka
  • Možnosť podpisového workflow, ktoré uľahčuje prácu
  • Samozrejmosťou je bezpečná archivácia dokumentov na jednom mieste v Signi, ale zároveň u každého klienta v AutoCRM

Viac informácií sa môžete dozvedieť na originálnych stránkach spoločnosti Signi. 

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.