Všetky CRM systémy sú už z princípu navrhnuté tak, aby vám uľahčovali prácu a pomohli vám sa efektívne spojiť a komunikovať nielen so zákazníkmi, ale aj s dodávateľmi. Je to tak?
Naozaj to tak máte u Vášho CRM systému?
A teraz sa naozaj pýtam. Pomohol Vám váš súčasný CRM systém predať viac automobilov, bicyklov, školení, novín, džúsov či čohokoľvek iného alebo sa z neho stala len ďalšia technologická investícia, ktorú musíte neustále posilňovať?
Nedávno som čítal článok, že takmer dve tretiny (68,8%) predajného času venujú obchodníci činnostiam, ktoré negenerujú príjmy a to všetko v rámci CRM. Príde vám to veľa? Mne tiež. Ani ja si nemyslím, že by sa obchodníci mali primárne venovať administratíve. Každý obchodník by mal hlavne predávať a nie riešiť administratívu. Všetky procesy v spoločnosti musia byť intuitívne a hlavne veľmi jednoduché.
Už dosť nezmyselným úlohám len na to, aby vedenie mohlo efektívne skúmať štatistiky z neefektívneho správania obchodníkov. A ďalej potom investovať do technológií. Obchodníci potrebujú viac času na predaj a menej času na administratívu. Čo myslíte vy?
Teraz sa pozrite, koľko času trávia vaši obchodníci komunikáciou s potencionálnym alebo existujúcim zákazníkom? Zaznamenávate tento čas? Viete, či je ten čas efektívny? Väčšinou nám prichádza odpoveď „nie“.
A sú teda presné dáta Vášho CRM systému? Ak nie sú všetky tieto kvantá informácií sledované? Nie sú potom základom rozhodnutia vedenia spoločnosti nepresné či chybné dáta?
A čo automatizácia? Pozeráte sa vo svojom CRM systéme na všetko, čo by mohlo byť automatizované a šetríte tým nielen peniaze svojej firme. Viete aké sú personálne náklady? Majitelia firiem rozhodne vedia a koľkokrát tiež vedia, aká častá je chybovosť človeka. Čo sa dá zautomatizovať, automatizujte!
Jedným z riešení je CRM systém, ktorý bude všetky toky v spoločnosti monitorovať a vyhodnocovať. Áno, a tým systémom je AutoCRM.
Nielen, že vy ako manažér máte kompletný prehľad o jednotlivých zamestnancoch a môžu Vám denne chodiť reporty aktivity, výťažnosti a rentability zamestnanca, ale aj vy ako majiteľ či generálny riaditeľ máte prehľad o fungovaní jednotlivých oddelení. A také reporty vám môžu chodiť denne/týždenne/mesačne, jednoducho podľa vašej potreby.
Ďalšou výhodou je, že plne automatizuje procesy, ktoré vám šetria ľudskú prácu. Šablóny, workflow a jednoduchá automatizácia! Nedávno mi písal jeden zákazník, že si uvedomuje, aký veľký a komplexný náš systém je a že sa teší, až ovládne všetky funkcionality.
CRM vám musí šetriť peniaze a nie že do neho stále investujete.
Vaši obchodníci či telefónni operátori, ale aj vaši manažéri potrebujú systém, ktorý je prehľadný a funkčný.
Pokiaľ chcete o systéme vedieť viac, tak nás neváhajte kontaktovať.