V rámci rozšírenia firemného systému AutoCRM je k dispozícii aj integrácia a synchronizácia s aplikáciou Outlook.
Nastavenie samotnej integrácie vykonáva administrátor v užívateľskom prostredí Administrácia systému AutoCRM. Synchornizácia potom prebieha na úrovni udalostí v kalendári, na úrovni kontaktov, a na úrovni emailov.
Synchronizácia kalendára
Sú podporované tri režimy synchronizácie:
- Z Outlooku do AutoCRM
- Z AutoCRM do Outlooku
- Vzájomná synchronizácia
V kalendári je možné synchronizovať:
- Stretnutia, Volanie, aj vlastné entity typu Udalosť je možné synchronizovať z AutoCRM do Outlooku.
- Účastníci sú synchronizovaní z Outlooku do AutoCRM ako Kontakty, Potenciálni zákazníci a Užívatelia.
- Účastníci nie sú synchronizovaní z AutoCRM do Outlooku.
- Opakované aktivity programu Outlook nie sú synchronizované do AutoCRM.
Synchronizácia kontaktov
Poskytuje možnosť posielať kontakty z AutoCRM do programu Outlook do konkrétneho priečinka. Odosielané sú polia: krstné meno, priezvisko, e-mailová adresa, telefónne číslo a názov účtu.
Synchronizácia emailov
Synchronizácia prebieha cez IMAP a SMTP protokoly. Nie je potrebné heslo z Outlooku ukladať do AutoCRM.
Stejný princip integrace a synchronizace platí pro Google.