Telefónne hovory sú nevyhnutnou súčasťou komunikácie so zákazníkom. Ich zaznamenanie môže v budúcnosti uľahčiť ďalší obchodný styk. Vďaka systému CRM s nahrávaním hovorov budete mať vždy prehľad o tom, o čo sa konkrétny zákazník zaujímal a ako s jeho požiadavkami ďalej pracovať. Všetky dáta budete mať okamžite k dispozícii. Riešenie pre komplexné riadenie spoločnosti.
Význam nahrávania hovorov v CRM
Ak je hovor zaznamenaný, je možné s ním ďalej pracovať. V opačnom prípade nám môžu uniknúť dôležité údaje využiteľné v ďalšej obchodnej komunikácii. Ďalším prínosom je zlepšenie vnútrofiremnej komunikácie pri odovzdávaní informácií o klientoch. Systém umožňuje nahrávky posielať do e-mailu, uložiť do pamäťových zariadení, sprístupniť v aplikácii CTI alebo priamo integrovať do systému CRM. Jednou zo zaujímavých možností je systém AutoCRM, ktorý umožní tvorbu vlastnej entity a automatizáciu procesov.
Výhody nahrávania hovorov v zákazníckom servise a predaji
Analýza dát z uložených telefónnych hovorov poskytne cenné informácie o tom, ako s každým jednotlivým zákazníkom správne komunikovať. Poznáte zvyklosti svojich zákazníkov, ich priania a potreby a tým pádom sa im viac priblížite. Tento fakt ocenia pochopiteľne aj vaši zákazníci, ktorí získajú pocit, že nie sú iba anonymnými osobami, ktorých číslo bolo náhodne vybrané. Každý ďalší telefónny hovor bude teda viac osobný, a teda z obchodného hľadiska úspešnejší. Súčasťou databázy každého klienta bude napríklad prehľad o počte objednávok, druhu nakupovaného tovaru, cenovej hladine a pravidelnosti nákupov. Budete si teda môcť jednoducho v projektovom riadení vytvoriť plán, kedy a s akou ponukou konkrétneho zákazníka osloviť.
Školenie nových pracovníkov
Systém nahrávania hovorov môže tiež uľahčiť koučing v call centre. Vždy je oveľa jednoduchšie učiť sa na príkladoch z praxe ako sa snažiť získať nič nehovoriace teoretické znalosti.
Funkcia nahrávania hovorov v CRM systémoch
CRM systémy umožňujú nahrávanie ako prichádzajúcich, tak aj odchádzajúcich hovorov, kedy ešte pred zdvihnutím telefónu presne viete, s kým budete hovoriť a aký postoj k volajúcemu zaujať.
Možnosť automatického alebo ručného nahrávania
Ručné nahrávanie je využívané predovšetkým v situácii, keď je potrebné získať na nahrávanie povolenie druhej strany. Niektoré spoločnosti dávajú prednosť automatickému nahrávaniu všetkých hovorov. Znamená to, že sú zákazníci vopred systémom upozornení, že bude ich hovor nahraný. Zaznamenanie hovorov môže pomôcť pri riešení nejasností v oblasti sťažností alebo reklamácií.
Označovanie hovorov a kategorizácia
Možnosti vyhľadávania a načítania
Výhody integrácie nahrávania hovorov s CRM
Vylepšená spolupráca medzi tímami
Lepšie rozhodovanie vďaka štatistikám v reálnom čase
Výber správneho CRM s nahrávaním hovorov
- Užívateľská prívetivosť
- Možnosti prispôsobenia
- Integračné schopnosti
- Cena
CRM systémy s nahrávaním hovorov
AutoCRM
Tento systém je schopný pokryť všetky zásadné procesy pre marketingovú a obchodnú činnosť. Je plne funkčný na riadenie komunikácie ako so zákazníkmi, tak aj v rámci firemného tímu. Ide o cloudový systém, ktorý umožní prístup k dátam kedykoľvek, odkiaľkoľvek a na akomkoľvek zariadení.
Salesforce
Programovateľná platforma Salesforce pozostáva z viacerých modulov. V rámci každého z nich sú k dispozícii štandardné funkcionality na pokrytie väčšiny firemných procesov.
Hubspot CRM
Systém umožňuje začať priamo v CRM s vybraným kontaktom komunikovať. A to ako telefonicky, tak aj prostredníctvom mailu, live chatu alebo messengeru.
Pipedrive
Hlavným prvkom je vizuálna predajná nástenka, na ktorej je možné sledovať leady, merať kľúčové aktivity a zamerať sa na predajnú stratégiu.