Ráno prídem k mailu v CRM systéme, ktorým riadim spoločnosť a tam vidím niekoľko požiadaviek od našich klientov. Hneď to musím zadať na rôznych ľudí alebo priradiť k rôznym oddeleniam.
1. Z e-mailu na 1 klik tvorím úlohu, a priraďujem ho na vývojové oddelenie jednému z našich programátorov.
2. Zamestnanci príde notifikácia, že som mu zadala úlohu. Z e-mailu sa naň ihneď môže pozrieť.
3. Prehľad všetkých úloh má v kanban boarde
4. Vo chvíli, keď začne na úlohe pracovať, tak presunie úlohu do sekcie „makáme na tom“.
5. Klient má prehľad o všetkom, čo pre neho robíme. Má svoj účet a do neho sa môže pozrieť a zistiť v akej fáze je jeho požiadavka.
6. Po dokončení úlohy, presunie v kanban boarde informáciu do fázy „dokončené“. (pretiahne myšou alebo zmení stav)
7. V rovnakej chvíli mi príde informácia, že daná úloha je dokončená.
8. Automaticky po týždni (čas si každý dá svoj) sa úloha v stave „dokončené“ presunie do archívu.
Mám prehľad o fungovaní celej spoločnosti. Každá úloha sa mi automaticky páruje s daným klientom a vidím, koľko na ňom bolo strávených času.