Ako prebieha akvizovanie zákazníka v CRM

 

Voláte na cold contact? Pokiaľ áno, tak pre Vás mám postup, ako funguje CRM a akvizičná činnosť.

1. V záložke “Potencial” máme naliate kontakty. Všetky kontakty sú aj s obratmi a dajú sa filtrovať aj podľa odborov. Je na vás, koho si vyberiete a ako s ním zahájite obchodnú činnosť.

Screenshot 24

 

2. Po kliknutí na telefónny kontakt sa automaticky spojí s Vaším telefónom a celý hovor sa po zdvihnutí slúchadla nahráva.

A potom existuje viac variant:

  • dovoláte sa a zákazník nemá záujem o produkt
  • dovoláte sa a nie je kompetentná osoba
  • nedovoláte sa

U vyššie spomínaných 3 možností je možné dodať ku klientovi button a podľa toho potom následne triediť (alebo vlajočky)

 

  • dovoláte sa a bol prejavený záujem o vaše produkty

 

3. U klienta, ktorý prejavil záujem, tak sa dá 1 klikom konvertovať hneď do 3 ďalších záložiek a to:

  1. Organizácia
  2. Kontakt
  3. Príležitosť

Screenshot 25

 

Organizácia

– vložíte iba IČO spoločnosti a všetko ostatné sa Vám doplní automaticky.

Kontakt

– odporúčame dať kontakt priamo na človeka s ktorým ste začali jednať (kontaktov môže byť samozrejme u jedno organizácie viac)

Príležitosť

– veľmi dôležité pre analýzy do budúcnosti. V príležitosti vyplňujete aj pravdepodobnosť uzavretia obchodu. Tým sa dajú predikovať výnosy z budúcej obchodnej činnosti.

 

Screenshot 27

 

A keďže u klienta bol záujem a najskôr tam dôjde k ďalšiemu kontaktu, tak si priamo v kontaktoch naplánujete buď schôdzku alebo volanie. Všetko sa potom zobrazí v kalendári. do streamu potom napíšete na čom všetkom ste sa dohovorili.

Screenshot 28

CRM systém je taký plastický, že nie je problém do kontaktu dať tlačidlá, výber z možností, ktoré Vám následne pomôžu s filtráciou. Keď sa pozriete ku mne do kontaktu, tak tam vidíte napr. CRM, tak my rozlišujeme záujemcov o CRM systém.

Tiež sme ešte mali funkciu, že po dokončení hovoru s klientom z CRM sa rozbalila na telefóne možnosť a podľa tej sa zákazník zaradil.

– nemá záujem/má záujem a pod.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.