Voláte na cold contact? Pokiaľ áno, tak pre Vás mám postup, ako funguje CRM a akvizičná činnosť.
1. V záložke “Potencial” máme naliate kontakty. Všetky kontakty sú aj s obratmi a dajú sa filtrovať aj podľa odborov. Je na vás, koho si vyberiete a ako s ním zahájite obchodnú činnosť.
2. Po kliknutí na telefónny kontakt sa automaticky spojí s Vaším telefónom a celý hovor sa po zdvihnutí slúchadla nahráva.
A potom existuje viac variant:
- dovoláte sa a zákazník nemá záujem o produkt
- dovoláte sa a nie je kompetentná osoba
- nedovoláte sa
U vyššie spomínaných 3 možností je možné dodať ku klientovi button a podľa toho potom následne triediť (alebo vlajočky)
- dovoláte sa a bol prejavený záujem o vaše produkty
3. U klienta, ktorý prejavil záujem, tak sa dá 1 klikom konvertovať hneď do 3 ďalších záložiek a to:
- Organizácia
- Kontakt
- Príležitosť
Organizácia
– vložíte iba IČO spoločnosti a všetko ostatné sa Vám doplní automaticky.
Kontakt
– odporúčame dať kontakt priamo na človeka s ktorým ste začali jednať (kontaktov môže byť samozrejme u jedno organizácie viac)
Príležitosť
– veľmi dôležité pre analýzy do budúcnosti. V príležitosti vyplňujete aj pravdepodobnosť uzavretia obchodu. Tým sa dajú predikovať výnosy z budúcej obchodnej činnosti.
A keďže u klienta bol záujem a najskôr tam dôjde k ďalšiemu kontaktu, tak si priamo v kontaktoch naplánujete buď schôdzku alebo volanie. Všetko sa potom zobrazí v kalendári. do streamu potom napíšete na čom všetkom ste sa dohovorili.
CRM systém je taký plastický, že nie je problém do kontaktu dať tlačidlá, výber z možností, ktoré Vám následne pomôžu s filtráciou. Keď sa pozriete ku mne do kontaktu, tak tam vidíte napr. CRM, tak my rozlišujeme záujemcov o CRM systém.
Tiež sme ešte mali funkciu, že po dokončení hovoru s klientom z CRM sa rozbalila na telefóne možnosť a podľa tej sa zákazník zaradil.
– nemá záujem/má záujem a pod.