Ako funguje v CRM chat a jeho funkcie

Veľa firiem má chat. My máme chat, klon Slacku, v našom CRM systéme a implementujeme ho spoločne so systémom. Chat môžete využívať, ako vo vnútri systému, tak aj zvonku. Má svoju aplikáciu, ktorú je možné nahrať do mobilného telefónu. Samozrejmosťou sú notifikácie.

Ako chat funguje a čo všetko v ňom môžete robiť?

V chate je prihlásená celá spoločnosť.

1 na 1

Môže hovoriť každý s každým jeden na jedného. Nikto ďalšiu komunikáciu nevidí.

 

Uzavreté skupiny

Uzavreté skupiny sú skupiny, do ktorých nemôže nikto sám od seba prísť. V našej spoločnosti sú to napr. rôzne oddelenia. Mám tam napr. Vývojovú skupinu av nej všetkých vývojárov, potom web development skupinu av nej všetkých ľudí, ktorí pracujú na weboch atp.

Do skupín môže každý človek dostať pozvánku. Ale dá sa to nastaviť podľa potrieb spoločnosti.

Screenshot 19

Otvorené skupiny

Otvorené skupiny máme urobené u nás v spoločnosti podľa projektov. Máme tam vypísané všetky projekty a ktokoľvek môže do danej skupiny prísť. Môže sa sám pridať.

 

Oddelené tímy

Vo chvíle, kedy potrebujete oddeliť firemnú komunikáciu a napr. so svojimi klientmi či na chate Vášho webu, tak si zriadite nový chat. Medzi chaty môžete ľubovoľne prechádzať.

Implementovali sme „oddelené tímy“ napr. V prípade, keď je na eshope chat so zákazníkmi. Tie môžu obsluhovať zamestnanci a zároveň tí istí zamestnanci sú v klasickom tíme.

Ďalej sa dá chat použiť napr. v B2B, kedy chcete mať komunikáciu so svojimi zákazníkmi. Zákazník dostáva prístup priamo do chatu a vy vidíte, keď napíše a môžete ihneď reagovať.

Screenshot 18

Prepojenie Chatu s CRM systémom

  1. z textu v chate je možné urobiť úlohu a priradiť užívateľovi CRM
  2. Vo chvíli, keď sa vytvorí projekt v CRM, tak sa vytvorí automaticky aj v chate (a nemusí)

 

Do chatu implementujeme roboty, ktorí budú môcť po zadaní otázky napr. Zobraziť všetky úlohy na danom človeku. Apod.

Samozrejmosti, ktoré nechceme vypisovať:

  •  pripinovanie jednotlivých dôležitých bodov
  •  vyhľadávanie v chate
  •  vyhľadávanie všetkých informácií, ktoré boli označené napr. @david
  •  archivácia kanálov a konverzácií
  • a ďalšie

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.