







Čo je helpdesk?
S rastom spoločnosti sa zvyšuje počet otázok od zákazníkov, ktorí môžu kontaktovať helpdesk s problémami alebo otázkami týkajúcimi sa produktov alebo služieb spoločnosti. Help desk môže byť k dispozícii externe pre zákazníkov, ale môže poskytovať podporu aj interne pre zamestnancov.
Helpdesk nastaví systém ticketov, ktorý zabezpečí, aby sa na žiadnu otázku nezabudlo, a tiež zabezpečí, aby žiadna otázka nedostala dve odpovede. Zákazníci často riešia rovnaké alebo veľmi podobné problémy, takže helpdesk má vopred pripravené šablóny, ktoré šetria čas zamestnancov znížením počtu opakujúcich sa úloh. Ak bolo potrebné rýchlo spustiť zálohovanie webu počas pracovnej špičky, šablóny môžu pomôcť rýchlo vyriešiť problém, keď sa na podporu obrátia stovky alebo tisíce zákazníkov s podobným problémom.
Asistenčné pracovisko je prepojené s ostatnými entitami systému AutoCRM . Môžeme jednoducho nastaviť potrebné vzťahy a prepojiť zákaznícke dotazy s informáciami o klientovi alebo produkte, ktorého sa dotaz týka.
V systéme AutoCRM si vždy môžete vybrať, akú dodatočnú funkcionalitu potrebujete, a buď si ju veľmi rýchlo vytvoríte sami, alebo vám s ňou pomôžu naši technici.
AutoCRM je modeler, ktorý rastie spolu s vašou spoločnosťou.
Vyskúšajte si, čo náš program dokáže v praxi.
Prečo používať helpdesk?
- Systém Helpdesk zvyšuje prehľadnosť dotazov a dokáže ich triediť podľa pravidiel, čím zvyšuje rýchlosť riešenia dotazov
- Zákazníci sú vďaka rýchlemu odbaveniu spokojnejší, radšej odporúčajú vašu spoločnosť alebo opakovane využívajú vaše služby
- Dá sa nastaviť na automatizáciu, čo šetrí čas vašich zamestnancov
- Vytvorenie prehľadu najčastejších problémov a ich riešenie
- Zjednotenie komunikačných kanálov do jedného