Pre Event Arenu sme implementovali špecifický systém riadenia zákazníkov – CRM. Tento systém im umožňuje klasifikovať jednotlivé kontakty a organizácie, automaticky ich podľa tejto klasifikácie priraďovať a primerane sa o nich pravidelne starať.
Po priradení organizácie a kontaktu k určitému statusu v systéme AutoCRM sa automaticky vytvorí a naplánuje súbor činností, ktoré sa majú s týmto kontaktom v budúcnosti vykonať.
Vzhľadom na komplikovaný maticový systém, ktorý spoločnosť používa na kategorizáciu svojich klientov, sme v rámci CRM vytvorili nástroj, ktorý umožňuje prispôsobiť každú kategóriu a s ňou súvisiace činnosti niekoľkými kliknutiami.
V Dokumentoch v AutoCRM je uložený súbor Excel, ktorý definuje každú kategóriu a s ňou spojenú starostlivosť. Ak potrebujú upraviť a prekonfigurovať činnosti, ktoré patria k jednotlivým typom kontaktov, jednoducho to upravia priamo v súbore Excel v systéme AutoERP a potom jedným kliknutím môžu tieto nastavenia preniesť do systému, ktorý vytvorí potrebný súbor činností.