Dochádzkový systém

Dochádzkový systém sa používa na sledovanie a kontrolu toho, kedy zamestnanci začínajú a ukončujú prácu. Dochádzkový systém umožňuje zamestnávateľovi sledovať pracovný čas svojich zamestnancov a neskoré príchody, predčasné odchody, dobu prestávok a neprítomnosť. Pomáha tiež kontrolovať mzdové náklady znížením preplatkov, ktoré sú často spôsobené platením zamestnancov za neodpracovaný pracovný čas, a eliminuje chyby v prepise, interpretácii a úmyselnú chybu. Dochádzkové systémy možno tiež použiť na zabezpečenie súladu s pracovnoprávnymi predpismi týkajúcimi sa preukazovania účasti.

Vyskúšajte AutoCRM zadarmo

Automatizovaný systém pre riadenie firmy

Chcete dostávať novinky zo sveta firemných systémov, technických zaujímavostí a dát? Napíšte nám svoj e-mail a my Vám budeme posielať newsletter.

Demo AutoCRM

Náš tím konzultantov s Vami prejde a zoznámi Vás s nasadením AutoCRM do Vašej spoločnosti.