Dochádzkový systém sa používa na sledovanie a kontrolu toho, kedy zamestnanci začínajú a ukončujú prácu. Dochádzkový systém umožňuje zamestnávateľovi sledovať pracovný čas svojich zamestnancov a neskoré príchody, predčasné odchody, dobu prestávok a neprítomnosť. Pomáha tiež kontrolovať mzdové náklady znížením preplatkov, ktoré sú často spôsobené platením zamestnancov za neodpracovaný pracovný čas, a eliminuje chyby v prepise, interpretácii a úmyselnú chybu. Dochádzkové systémy možno tiež použiť na zabezpečenie súladu s pracovnoprávnymi predpismi týkajúcimi sa preukazovania účasti.

Chcete dostávat novinky ze světa firemních systémů, technických zajímavostí a dat? Napište nám svůj e-mail a my Vám budeme posílat newsletter.

Přidejte se na webinář!

Jak ušetřit na Vašem IT, automatizovat a zároveň zefektivnit všechny procesy ve společnosti.