Dobre nastavený kalendár v CRM systéme zvyšuje produktivitu zamestnancov počas pracovného dňa a týždňa. AutoCRM navyše podporuje aj synchronizáciu Google kalendárov. Vďaka tejto užitočnej funkcii budete mať dokonalý prehľad o všetkých plánovaných aktivitách v krátkodobom aj dlhodobom časovom horizonte a súčasne môžete taktiež ľahko zhodnotiť pokrok vašich zamestnancov. Všetky dáta budete mať ako na dlani prostredníctvom zvoleného softvéru.
Synchronizácia Google kalendára má množstvo nepopierateľných výhod, ktoré majú priamy vplyv na efektivitu vášho podnikania. Zvoľte si slovenský CRM systém, ktorý túto funkciu umožňuje.
Synchronizácia Google kalendára – prečo je táto funkcia pre vašu spoločnosť dôležitá?
CRM riešenia sa špecializujú na riadenie predaja a vzťahov s klientmi. Prostredníctvom nakonfigurovaných a vzájomne prepojených kalendárov budete mať prehľad o všetkých interakciách s vašimi zákazníkmi a taktiež pracovných aktivitách vašich zamestnancov.
Aké sú hlavné funkcie Google kalendára?
- Efektívne plánovanie a správa rôznych pracovných činností (schôdzky, úlohy, udalosti, výročia atď.)
- Na jednom mieste môžete spravovať nielen pracovné, ale aj osobné kalendáre.
- Jednotlivé kalendáre sa môžu prehľadne vrstviť v rámci jedného zobrazenia.
- Zdieľaný kalendár zaistí, že sú v obraze všetci členovia tímu.
- Kalendár je prepojený s e-mailom. Automaticky zaznamená ako udalosť prijatie rezervácie letu, reštaurácie atď.
- Analyzuje a vytvára štatistiky o tom, ako a s kým trávite čas.
- Môžete zdieľať vašu dostupnosť prostredníctvom rezervačnej stránky.
- Umožňuje reagovať na pozvánky na schôdzky.
Ganttov diagram
Ganttov diagram zobrazuje prácu na určitom projekte na osi času. Využíva sa najčastejšie v rámci projektového riadenia, vo výrobe alebo v IT. Hlavnými prednosťami Gantt diagramov je ich prehľadnosť a jednoduchosť. Je ideálnym riešením pre dobre naplánované projekty. Zobrazenie zložitých projektov môže byť chaotické.
5 hlavných výhod synchronizácie kalendára Google so systémom CRM
- Efektívnejšie plánovanie – dôležité činnosti môžete vďaka synchronizácii plánovať priamo v CRM systéme. Plánovanie tak bude rýchlejšie a jednoduchšie.
- Jednoduchý prístup k informáciám – všetky záznamy a dáta sú na jednom mieste v jednom systéme. Nemusíte prechádzať niekoľko aplikácií.
- Sledovanie úspešnosti – budete mať k dispozícii štatistiku, ako často a s akými klientmi sa stretávate a čo na základe týchto stretnutí (udalostí) vzniklo.
- Lepšia koordinácia tímu – jednotliví členovia tímu vidia, kto na čom pracuje (či je práve k dispozícii) a na základe týchto údajov môžu efektívnejšie naplánovať svoje vlastné pracovné úlohy.
- Automatizácia – niektoré činnosti je možné v rámci kalendára automatizovať (napr. upozornenie na schôdzky, vytváranie pripomienok), čo vedie k zjednodušeniu pracovných procesov.
AutoCRM si po obmedzenú dobu môžete nezáväzne vyskúšať. Táto skúsenosť uľahčí váš výber. Začnite ťažiť z výhod tohto CRM systému ihneď.
Podrobný sprievodca synchronizáciou Google kalendára so systémom AutoCRM
- Prihláste sa do svojho účtu v AutoERP
- Vpravo hore kliknutím na tri bodky a následne na názov vášho účtu
- Teraz vidíte (pokiaľ je to povolené administrátorom) tlačidiel „Externé účty“ – opäť vpravo hore
- Tu vyberte z dostupných účtov Google, zaškrtnite povolené a po stlačení tlačidla „Pripojiť“ sa už otvorí okno s prihlásením do Google.
- Google Vás prevedie potrebnými krokmi, od voľby účtu cez dáta ktoré chcete zdieľať.
- Po prepojení sa v AutoERP objavia bloky pre jednotlivé funkcie, ktoré ste povolili
Týmto jednoduchým postupom dôjde k synchronizácii medzi Googlom a AutoCRM.
Aké sú najčastejšie komplikácie pri synchronizácii Google kalendára s CRM?
- Duplikácia záznamov – môže byť zdrojom nedorozumenia a plytvania času. Účinným riešením je pravidelná údržba zdrojov a mazanie duplicít.
- Neúplná synchronizácia – dochádza k nej, ak sa dáta v jednom systéme aktualizujem rýchlejšie ako v druhom. Riešením sú pravidelné ručné aktualizácie a kontroly synchronizácie.
- Zlá synchronizácia – ak sa informácie v kalendári a CRM systéme nezhodujú, je nutné správne nastaviť prístupové oprávnenia.
- Zle vykonané úpravy v kalendári – všetci používatelia by sa mali najprv preškoliť v používaní kalendára, aby sa predišlo zbytočným chybám a nevyžiadaným zmenám v zápisoch.