Pre Event Arenu sme implementovali špecifický systém riadenia zákazníkov - CRM. Tento systém im umožňuje klasifikovať jednotlivé kontakty a organizácie, automaticky ich podľa tejto klasifikácie priraďovať a primerane sa o nich pravidelne starať.
Po priradení organizácie a kontaktu k určitému statusu v systéme AutoCRM sa automaticky vytvorí a naplánuje súbor činností, ktoré sa majú s týmto kontaktom v budúcnosti vykonať.
Vzhľadom na komplikovaný maticový systém, ktorý spoločnosť používa na kategorizáciu svojich klientov, sme v rámci CRM vytvorili nástroj, ktorý umožňuje prispôsobiť každú kategóriu a s ňou súvisiace činnosti niekoľkými kliknutiami.
V Dokumentoch v AutoCRM je uložený súbor Excel, ktorý definuje každú kategóriu a s ňou spojenú starostlivosť. Ak potrebujú upraviť a prekonfigurovať činnosti, ktoré patria k jednotlivým typom kontaktov, jednoducho to upravia priamo v súbore Excel v systéme AutoERP a potom jedným kliknutím môžu tieto nastavenia preniesť do systému, ktorý vytvorí potrebný súbor činností.
zákazník
použitá technologie
Apertia Tech s.r.o.
Šlikova 549/4
Praha 6 – Břevnov
PSČ 16900
IČO: 27117758 DIČ: CZ27117758
C 97580 vedená u Městského soudu v Praze
Apertia Tech s.r.o.
Matěje Koštíře 269
25088 Čelákovice
Najprv si však skúste testovaciu jazdu! Pozrite sa, ako môžete spravovať svoje obchodné záležitosti a záležitosti zákazníkov pomocou demo verzie systému AutoCRM.
Vyskúšajte AutoCRM zadarmo
Automatizovaný systém pre riadenie firmy