CRM systém pre malé firmy
Urýchlite a zautomatizujte tie pracovné postupy, ktoré sa urýchliť a zautomatizovať dajú a neplytvajte časom ani energiou. Rozšírte sieť svojich klientov a posilnite vzťahy s tými existujúcimi. Náš Opensourse CRM systém pre malé firmy tu je presne na to.
Výhody nášho CRM systému pre malé firmy
Modulárnosť. Základné funkcie tohto systému je možné rozšíriť ľubovoľnými pluginy podľa potreby vašej firmy či inštitúcie.
Práca s AutoCRM je jednoduchá a so systémom sa vy aj vaši zamestnanci zoznámite behom chvíľky, v porovnaní s mnohými hodinami práce, ktoré vám ušetria.
Automatizácia radu úkonov. Reporting, automatizované call centrum, e-mailing, monitorovanie podľa ľubovoľných zadaných parametrov a množstvo ďalších funkcií, ktoré vaše pracovné procesy zrýchlia a zefektívnia.
Ako pri každom CRM je aj tu kladený veľký dôraz na vzťahy so zákazníkmi. Jednoduchší zber, triedenie a vyhodnocovanie dát klientov i partnerov pre lepšiu komunikáciu a taktiež zvýšenie konverzného potenciálu.
Systém je možné prepojiť so službami typu Outlook, Office 365 či Google Calendar. Súčasťou AutoCRM je aj integrovaný chatovací systém Mattermost.
Nákupom AutoCRM získavate aj príslušné kódy, systém si teda môžete naďalej pre vlastnú potrebu upraviť
CRM pre malé firmy s možnosťou doplnkových funkcií
Náš CRM balíček pre malé firmy nezahŕňa kompletnú škálu funkcií, ktoré ponúkame stredným a väčším firmám. Väčšina malých firiem či dokonca jednotlivcov spravidla také pokročilejšie funkcie nepotrebuje.
Pokiaľ ich ale práve vy potrebovať budete, nezostanete ochudobnení o žiadnu funkciu, ktorá môže vašej firme pomôcť. Systém vždy implementujeme na mieru.
Medzi funkciami, ktoré AutoCRM ponúka, nájdete napríklad:
Tápete pri triedení zákazníckych dát? Zdržujete sa úlohy, ktoré by šli zautomatizovať? Máte problém s organizáciou práce?
Systém pre menšie spoločnosti aj odborových lídrov
AutoCRM pracuje na základe Opensource CRM systému, ktorý využíva viac ako 50 000 firiem na celom svete. Systém je možné modifikovať tak, aby hladko plnil potreby ako malého súkromného e-shopu, tak aj väčších inštitúcií o desiatkach aj stovkách zamestnancov.
Využívajú ho školy, banky, poisťovne, e-shopy, výrobné podniky a množstvo ďalších inštitúcií a firiem. Prejdite do sekcie oblasti použitia a pozrite sa, ako sa môže takéto CRM uplatniť v praxi.
Pomôžeme Vám s výberom funkcií
Cena obstarania programu sa líši podľa veľkosti Vašej firmy a jej potrebám, ktorým zodpovedá aj rozsah funkcií. Zvoľte a objednajte si nezáväzne program, naši obchodní zástupcovia sa s Vami spoja a doladia s Vami obsah CRM.
- Základné riešenie CRM
- Fakturácia
- Komplexné riešenia ERP a CRM
- Fakturácia
- Riadenie projektu
- Komunikačné nástroje
- Pokročilý obchod
- Komplexné riešenia ERP a CRM
- Fakturácia
- Riadenie projektu
- Komunikačné nástroje
- Pokročilý obchod
- Automatizácia
- Reporting
- Komplexné riešenia ERP a CRM
- Fakturácia
- Riadenie projektu
- Komunikačné nástroje
- Pokročilý obchod
- Automatizácia
- Reporting
- Správa skladu
- Prispôsobené vašim potrebám
* Ceny sú uvedené bez DPH
Každý variant je možné upraviť na prianie.